loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 43 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامپیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

دانلود بازدید : 44 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند. این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.
همانطور که گفتم CCleaner خودسر نیست و شما را به دردسر نمی اندازد، تا جاییکه بنده میتوانم بگویم، حتی برای کاربران غیر حرفه ای 99% امن است، با اینحال بهتر است قبل از پاک کردن موارد یافته شده آنها را بررسی کنید تا اطمینانتان به 100% برسد. البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب Registry ، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید، چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آنرا رفع کند: در این کار نیز RISK نمی کند تا مثل برخی برنامه ها شما را در مخمصه بیاندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و میتوانید مشخص کنید چه قسمتهایی از رجیستری عیب یابی گردند. در قسمت Tools نیز یک Uninstaller تعبیه شده که همان کار Add or Remove Programs ویندوز را انجام میدهد: می توانید به آسانی برنامه های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید. و یک Start-Up برای کنترل برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشوند و رم سیستم را (در بیشتر موارد، بیجهت) اشغال می کنند.

دانلود بازدید : 52 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند.  سیستم عامل ویندوز، نرم افزار فتوشاپ، اسکنرهای امنیتی، بازی ها، برنامه های ضد ویروس و .... همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد، زیرا ممکن است برای نصب مجدد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید. Product Key Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 2500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

دانلود بازدید : 36 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.2 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.

دانلود بازدید : 34 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

OnOneشرکتی است که تنها پلاگین های فتوشاپ تولید می کند اما این پلاگین های فوق حرفه ای کارهای بسیار بزرگی را انجام می دهند که شاید حرفه ای ترین افراد هم نتوانند به راحتی از پس آن ها برآیند. برای نمونه یکی از پلاگین ها کار بزرگ کردن عکس ها را بدون افت کیفیت انجام می دهد. اگر یک کاربر بخواهد چنین کاری انجام دهد علاوه بر این که زمان و دقت و البته دانش بالایی نیاز دارد کار بسیار دشواری هم هست و البته محدودیت هایی هم دارد ولی مثلا با پلاگینی به نام OnOne Perfect Resize می توان همین کار را در طول زمانی بسیار کوتاه تر و البته بدون دانش خاص امکان پذیر ساخت. این نرم افزار که نسخه بعدی از نرم افزار Onone Genuine Fractals می باشد قابلیت های متعددی نیز دارد.

این پلاگین که به مانند نمونه های قبلا برروی نسخه های مختلف فتوشاپ قابل نصب و اجرا بوده با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت سازگاری داشته و دقیقا شبیه به دیگر پلاگین های منو و واسط کاربری مخصوصی هم در نرم افزار فتوشاپ دارد که کار را بسیار ساده می کند. نسخه های CS2 تا CS5 قادر به اجرای این پلاگین هستند. در منوی اصلی نرم افزار گزینه های مختلف وجود دارد که کاربر می بایست ضمن تغییر آن ها اندازه دلخواه را با توجه به کیفیت تصویر اصلی به دست آورد. گاهی لازم است نویزها را در تصاویر کم و زیاد کند و یا تغییرات دیگری ایجاد نماید. OnOne Perfect Resize نسبت به نسخه های قبلی تا حدود زیادی هم بهینه شده و Performance بهتری را ارائه می دهد. تنها باید در دانلود این پلاگین دقت داشته باشید چرا که این پلاگین به حداقل 2 گیگابایت حافظه رم ، 256 مگابایت حافظه گرافیکی ، نسخه ای از Photoshop (حداقل CS2) ، نسخه دوم از نرم افزار Lightroom و یا نسخه 7 و یا 8 نرم افزار Photoshop Elements نیاز دارد.

دانلود بازدید : 56 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

EarthView محصول شركت Desksoft نرم افزار جالبي است كه چشم اندازه هاي زيبای كره زمين را به همراه سايه هاي طبيعي شب و روز در نقاط مختلف آن، در قالب كاغذ ديواری در دسکتاپ و محافظ صفحه ويندوز نمايش داده و دسكتاپ پويا و ثابت شما را به محيطي جذاب و دايناميك تبديل مي كند. اين نرم افزار از كيفيت بسيار بالايي برخوردار بوده و داراي تصاويري با كيفيت فوق العاده، و با رزوليشن 1600x1200 ميباشد كه براي  پس زمينه دسکتاپ بكار برده میشود. علاوه بر آن داراي نقشه كروي قدرتمندي است كه نشانگر شهرهاي مختلف  دنيا، تصاويری از شب و روز زمين، فضای شهرها، اتمسفر، ابرها، برآمدگی های کره زمين، وقت محلی مناطق و... ميباشد. EarthView شامل نقشه هاي مختلف متنوعي ميباشد كه قادر است سياره خودمان، كره زمين را از فضا به گونه هاي مختلف و به بهترين وجه نمايش دهد. ياد آور شویم كه بخش تنظيمات اين نرم افزار از انعطاف پذيري بسیار بالايي برخوردار بوده و دست كاربران را تا حد بالايي در سفارشي سازي يا Customize برنامه باز گذاشته است.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 299
  • بازدید کلی : 10,894