loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 125 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (2)


بازی Mafia محصولی از شرکت Illusion Softworks است و یادآور سال های طلایی حکومت گانگسترها در آمریکا است و به عمق یکی از خانواده های مافیایی می رود و روایتی از شخصیتی است که در لایه های این خانواده تبدیل به یکی از خطرناک ترین جنایتکاران مافیایی می شود. در این بازی شما خود را غرق یک داستان فریبنده در مورد یک زندگی روزمره برای کسب قدرت و روزهای پر هیجانی خواهید شد.
داستان بازی را توماس آنجلو با صحبت با کاراگاه نورمن آغاز می کند و به او می گوید که حاضر است در مقابل حفاظت پلیس از او و خانواده اش، تمامی اطلاعات مربوط به مافیا را  در اختیار پلیس قرار دهد، سپس داستان بازی 8 سال به عقب باز می گردد و ...

دانلود بازدید : 93 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با این که صنعت ساخت بازی های رایانه ای به سمت تولید بازی های سه بعدی با سرعتی بالا در حال پیشرفت است اما گاهی بازی های دو بعدی هم تولید می شوند که به سبب طراحی جذاب و جالبشان می توانند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. Shank هم یکی از همین بازی هاست که نسخه ی ابتدایی آن چند ماه پیش عرضه گردید و به سبب طراحی اکشن و زد و خورد های زیادی که در طول انجام بازی رخ می داد توانست کاربران زیادی را سرگرم کند و حالا پس از ماه ها نسخه دوم این بازی جذاب و هیجان انگیز که در آن کاربر دائما در یک محیط متفاوت به انجام بازی می پردازد.
Shank 2 که محصول EA Games است در این نسخه از لحاظ گرافیکی پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته و جذاب تر شده است. لوکیشن های بازی تکراری نیستند و دشمنان هم هرکدام خصوصیاتی مربوط به خود دارند که کاربر باید هرکدام از آن ها را با ترفند و اسلحه هایی که در اختیار دارد از پای درآورد. با توجه به گرافیک بسیار مناسب و عدم نیاز به سیستم های قدرتمند آنچنانی و داستان هیجان انگیز بازی ، Shank 2 می تواند گزینه خوبی برای سرگرم شدن هریک از شما کاربران عزیز باشد.

دانلود بازدید : 49 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازی بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمند Game Booster را به شما پيشنهاد مي كند.
با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد.

دانلود بازدید : 52 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


پس از مدت نسبتا طولانی این بار هم قصد معرفی بازی جذابی به نام The Scruffs: Return of the Duke را داریم که با گرافیک بسیار مناسبش قدم به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد تا کاربران در یک محیط راز آلود و در ژانر Hidden Object به دنبال اشیا گمشده ای باشند که به صورت کاملا زیرکانه در مراحل مختلف و در محل هایی که تعبیه شده اند مخفی شده اند. موضوع جالب و طراحی متفاوت بازی نسبت به نسخه های مشابه از جمله خصوصیاتی هستند که در همان لحظات اول انجام بازی کاربر به آن ها پی خواهد برد. در طول انجام مراحل خود بازی به صورت هوشمند کمک هایی را هم خواهد کرد تا کاربر ساده تر بتواند مراحل مختلف بازی را طی کند.
وجود Chapter های مختلف هم در موضوع بندی و مدیریت مراحل به کاربر کمک زیادی می کند. این بازی جدید که به تازگی هم عرضه گردیده مانند اکثر مدل های مشابه محصول Big Fish Games بوده که می تواند ساعت ها همه شما کاربران با سنین مختلف را سرگرم کند. پیشنهاد می کنیم حتما بازی The Scruffs: Return of the Duke را دانلود کنید.

دانلود بازدید : 34 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

با نزدیک شدن به آغاز سال نو و تعطیلات پیش رو تا پایان نوروز سعی خواهیم کرد بازی های مختلفی را در سایت قرار دهیم تا اسباب سرگرمی شما کاربران عزیز فراهم گردد. Egypt: Secret of five Gods اولین بازی است که برای تعطیلات در نظر گرفته ایم. بازی بسیار ساده اما جذاب و هیجان انگیز و البته فکری که کاربران را برای ساعت ها درگیر خود خواهد کرد. بازی جذابی که در ژانر پازل ها بوده و به سبب طراحی ساده اش هم برای کودکان و هم برای بزرگترها می تواند سرگرم کننده باشد. وجود مراحل مختلف ، کشف راز های بازی ، سهولت در اجرا و طی کردن مراحل و از همه مهم تر داستانی است که در قلب بازی نهفته از جمله خصوصیاتی هستند که این بازی جذاب در خود جای داده است.
Egypt: Secret of five Gods گرافیک مناسبی هم دارد ؛ موزیک های دلنشینی که هماهنگی خاصی با بازی دارند اجرا می شوند تا کاربر دقیقا در حال و هوای داستان بازی که در مصر باستان اتفاق افتاده قرار گیرد. حجم مناسب و اجرای بازی برروی انواع سیستم های سخت افزاری در حد معمول باعث خواهد شد تا اکثر کاربران بتوانند این بازی جذاب و هیجان انگیز را دانلود کنند.

دانلود بازدید : 50 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی جذابی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شاید به نظر تکراری برسد اما شیوه انجام آن به سبب طراحی و قابلیت انتخاب نوع بازی و مهره ها فوق العاده جذاب تر است. بازی مفرح شطرنج که امروزه بسیاری از کاربران آن را با کامپیوتر تجربه می کنند می تواند حتی ساعت ها کاربران حرفه ای و آن هایی که شطرنج را به صورت پیشرفته دنبال می کنند سرگرم کند به همین دلیل ما Chess Secrets of the Grandmasters را در نظر گرفته ایم که علاوه بر طراحی متفاوت مهره ها با قابلیت انتخاب از هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی هم بهره می برد که به راحتی نمی توان آن را شکست داد.
طراحی گرافیکی به صورت سه بعدی ، وجود بیش از 3000 حرکت و مسابقه از پیش تعریف شده در بازی و قابلیت یادگرفتن حرکات و شیوه های مختلف برای شکست رقبا از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این بازی جذاب دیده می شوند. ما نسخه کامل این بازی که حجم بسیار مناسبی هم دارد را آماده کرده ایم تا کاربرانی که شطرنج را ورزشی مفرح می دانند با دانلود Chess Secrets of the Grandmasters آن را با یک سیستم رایانه ای تجربه کنند.

دانلود بازدید : 103 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بازي جذاب Counter-Strike Source Update 2012 يکي از بهترين و جديدترين بازيهاي شبکه هست که نيازي به توضيح ندارد! آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال 2011 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.

دانلود بازدید : 66 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)



از زمانی که بازی بسیار مهیج و سراسر هیجان Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین ارائه شده کاربران دائما در صدد بوده اند تا نسخه های مختلف این بازی هیجان انگیز که با مسائل فیزیک اخت شده را تجربه کنند، وقتی اولین بار این بازی برای گوشی های تلفن همراه عرضه گردید کسی فکر نمی کرد که پرندگان خشمگین بتوانند تا جایی پیش روند که امروز 4 نسخه ی متفاوت از آن تنها برای رایان ها عرضه شود. به روزرسانی های فراوان، اضافه شدن مراحل، بهبود گرافیکی ، طراحی دوباره بسیار از مراحل در هر 4 مدل بازی و چندین و چند مورد دیگر که در Angry Birds آن ها را می توان به وضوح مشاهده کرد و این بار شرکت سازنده نسخه ای با نام Angry Birds Space را عرضه کرده که شامل مراحل جدید و طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی است. این بازی که تمامی مراحل آن در فضا رخ می دهد داستانی شبیه به نسخه های قبلی دارد و شامل 60 مرحله می شود. یک پرنده ی جدید دیده می شود، اما تعداد از پرندگان قبلی با همان خصوصیات در بازی گنجانده شده اند با این تفاوت که در ظاهر کمی تغییر کرده اند مانند پرنده زرد رنگ حالا ماسکی لیزری دارد، مراحل هم چون تماما در فضا انجام می گیرند خصوصیات مربوط به خود را دارند، در Angry Birds Space شکار دشمنان آسان تر شده و با پرنده یخی که کارش منجمد سازی است کمی مراحل را می توان ساده تر طی نمود. سال نو و تعطیلات آن فرصت بسیار طلایی برای تجربه این بازی هیجان انگیز است.

دانلود بازدید : 63 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


 يکی ديگر از اين بازی های کم حجم و جذابی که اکنون برای شما عزيزان آماده نموده ايم بازی محبوب و زيبای Fruit Ninja می باشد که توسط کمپانی HalfBrick ارائه شده و يک بازی شگفت انگيز و اکشن می باشد که علاوه بر داشتن حجم اندک از کيفيت و گرافيک فوق العاده بالای برخوردار بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نمايد.
در اين بازی شما به عنوان يک نينجا با شمشير خود به جنگ ميوه ها رفته و سعی مي کنيد با سرعت عمل و دقت بالا ميوه هايی پرتابی را با حرکت موس به چند قسمت تقسيم کرده و امتياز بگيريد. اما در اين ميان بايد حواستان را به بمب های که در ميان ميوه ها پرتاب می شوند جمع کرده و به آن ها ضربه وارد ننمايد که از امتياز شما کسر گردد.

دانلود بازدید : 38 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتريک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد.

دانلود بازدید : 62 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

دانلود بازدید : 36 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی جذابی که برای پایان این هفته در نظر گرفته ایم هرچند به نظر ساده می رسد اما سبک بازی طوری است که به نوعی اعتیاد در کاربر ایجاد می کند تا مراحل بعدی بازی را هم طلب کند. این بازی که Call of Atlantis Premium نام دارد در عین سادگی جذابیتی فوق العاده داشته و با توجه به حجم مناسبش علاوه بر این که دانلود آن را ساده می کند برروی اکثر سیستم ها هم قابل نصب و اجرا خواهد بود. مدل های مختلف مراحل نظیر حل کردن پازل ها ، پیدا کردن اشیا گمشده و وجود مراحلی به عنوان جایزه سبب خواهد شد تا کاربر هیچ گونه یکنواختی را احساس نکند. از خصوصیات این بازی می توان به وجود 66 مرحله ، 7 جزیره ، ارائه یک اسکرین سیور به عنوان هدیه و افکت های صوتی و تصویری زیبا و جذاب اشاره نمود که بازی را برای کاربران بیش از پیش هیجان انگیز می کنند. البته Call of Atlantis Premium موضوعی جالب هم دارد که کاربران در طول انجام بازی با آن آشنا خواهند شد.

دانلود بازدید : 37 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی زيبا و مهيجی که اینبار قصد معرفی آن را به کاربران خوب آسان دانلود را داریم بازی جذاب Tuga Boy - Journey of Dreams می باشد. شخصیت اصلی این بازی را لاک پشتی به نام توگا بازی می کند که شما میبایستی در نقش این لاک پشت نقش ایفا کنید. ماجرا از اینجا شروع میشود که توگا در خواب عمیقی فرو رفته که ناگهان با صدای وحشتناک اره برقی هیزم شکن به ناگاه از خواب بیدار میشود و متوجه این موضوع میشود که هیزم شکن قصد نابودی خانه آن را دارد و به ناچار باید خانه خود را ترک نمایید. توگا برای یافتن محل مناسب زندگی دست به ماجراجویی میزند و سفر خود را از همین جا آغاز می کند. شما میبایست در نقش لاک پشت جنگجو به مبارزه با گراز وحشی، مارهای سمی و موانع خطرناک که در سر راه است بپردازید. در راه رسیدن به مقصد خطرات گوناگونی در سر راه شما میباشد که طی گذشت هر مرحله سخت تر میشود.در مراحل بازی میتوانید امتیازهای زیادی کسب نمایید و با خوردن مواد غذایی و جمع کردن جوایز در سر راه قدرت بدنی و سرعت خود را افزایش دهید. این بازی علاوه بر داشتن حجم اندک از کيفيت و گرافيک فوق العاده بالای برخوردار بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نمايد.

دانلود بازدید : 36 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.2 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 10,866