loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 95 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هر كدام از سخت افزارهای موجود بر روی سیستم های كامپیوتری جهت استفاده و شناسائی توسط سیستم عامل نیاز به درایور دارند.درایورها در واقع وظیفه شناسائی و رابط بین سخت افزار و سیستم عامل را برعهده دارند.دلایل بسیاری برای به روزرسانی درایورهای سخت افزارهای سیستم وجود دارد كه ما علاوه بر اشاره به آنها شما رانیز با نرم افزار Driver Checker نیز آشنا می كنیم. نرم افزار Driver Checker به شما كمك می كند تا درایورهای سیستم خود را بروزرسانی كنید. این نرم افزار علاوه بر به روزرسانی درایورها امكان بكاپ گیری و حذف درایورها را نیز فراهم می كند.دلیل مهمی برای به روزرسانی درایورهای سیستم شما با نرم افزار Driver Checker وجود دارد. بروزرسانی خودكار با این برنامه بسیار راحت است. شما می توانید درایورها و عملكرد دستگاه خود را با این نرم افزار تحت كنترل بگیرید.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به سیستم خود یك عملكرد آرام و امن را هدیه كنید.Driver Checker  نه تنها دارای مزایای استفاده از مدیریت تجهیزات ویندوز است،بلكه دارای قابلیتهای پیشرفته از قبیل امكان پشتیبان گیری و ترمیم درایورها را نیز دارد.اولین دلیل استفاده از نرم افزار Driver Checker این است كه امكان دسترسی به بیش از 1533720فایل درایور را برای ما فراهم می كند.پایگاه داده این نرم افزار در آخر هر هفته با جدیدترین درایورهای ارائه شده به روز می شود.این درایورها شامل كلیه درایورهای مخصوص نسخه ویندوز XP،ویندوز سون،درایورهای بلوتوث،اسكنر،وب كم،پرینتر،USB و غیره می باشد.

دانلود بازدید : 107 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


استفاده از فاکتور خرید امروزه تقریبا در تمامی شغل ها رواج دارد و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده اند از فاکتور استفاده می کنند و حالا مثل زمان قدیم فاکتورها معمولا دست نویس نیستند و فاکتورهای چاپی جای آن را گرفته است. فاکتورهایی که بعضی از آن ها توسط نرم افزارهای حسابداری تولید می شوند و کار را هم فوق العاده ساده می نمایند. اما هدف ما از این توضیحات معرفی نرم افزاری کارآمد و مفیدی است که صاحبان فروشگاه ها می توانند محصولات خود را به همراه یک فاکتور زیبا و شکیل ارائه دهند. این نرم افزار که کاملا ایرانی و البته رایگان هم می باشد MohsenSoftware Faktor نام دارد و البته همانطور هم که از نامش پیداست محصول شرکت نرم افزار محسن سافت می باشد. این نرم افزار ساده که محیط جالب و کاربرد پسندی هم دارد قابلیت های ساده اما مفیدی دارد که تقریبا همه مشاغل می توانند از آن به عنوان ارائه فاکتور بهره بگیرند.
ارائه به صورت دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ، سرعت بسیار مناسب ، ذخیره سازی با فرمت های دلخواه و رایج ، اضافه کردن محصولات به انبار به همراه کد کالا ، ارائه فاکتورهایی زیبا و شکیل به همراه لوگو شرکت ارائه دهنده محصول و چندین و چند قابلیت دیگر که این ابزار به فروشندگان محصولات ارائه می دهد.

دانلود بازدید : 64 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید. VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود.
کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.
VMware Workstation قادر است تا فرمت نرم افزارهای مشابه خود نظیر virtual PC را هم بازخوانی نماید. سرعت در اجرای سیستم عامل ها و سادگی کار با ابزار و همیچنین سوئیچ کردن دسکتاپ ها تنها با کشیدن و رها کردن ساده از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.
یک مورد که اهمیت بسیاری نیز دارد این است که کاربران تنها با یک رایانه و این نرم افزار قادر خواهند بود تا شبکه ای را هم برای اهدف مختلف نظیر آموزش یا حتی اجرای پیچیده ترین نرم افزار ها تحت هر سیستم عاملی راه اندازی کنند. نکته ی آخر درباره موفقیت نرم افزار باید ذکر نمود که این نرم افزار 5 سال است که جایزه بهترین ابزار مدیریتی و شبکه ای را از آن خود کرده است . پس این همه خصوصیت و موفقیت تصادفی نمی تواند باشد.


دانلود بازدید : 42 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته جای گرفته اند. استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero Video: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند.

دانلود بازدید : 113 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

دانلود بازدید : 52 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


360Amigo System Speedup قرار است تا وقتی به عنوان یک نرم افزار بهینه ساز وارد سیستم کاربران می شود با یک اسکن 360 درجه ای سیستم را به نهایت سرعت و کارآیی برساند. نرم افزاری که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار 360Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست، قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

دانلود بازدید : 62 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار VMware Workstation  یعنی کلیک نمائید. این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 450 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Oracle تنها حدود 90 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست.
سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven) است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند. با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس ، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Oracle را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.

دانلود بازدید : 58 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سیستم عامل ویندوز دارای گستردگی زیادی می باشد. به دلیل همین گستردگی کاربران غیر حرفه ای کامپیوتر در کنترل همه نقاط ویندوز دچار مشکل می شوند و انجام تنظیمات به صورت دستی برای آن ها بسیار دشوار است.تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر و ... . به این گونه اقدامات که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود ، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی وغیر حرفه ای برنمه های تحت عنوان بهینه سازی ویندوز ساخته شده اند. کاربران دیگر دچار مشکل نمی شوند زیرا تمامی تنظیمات مورد نظر را در یک برنامه خواهند یافت و دیگر دچار سردرگمی نمی شوند. نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم یکی از مشهورترین این برنامه هاست. Ashampoo WinOptimizer یکی از شناخته ترین شده ها در این زمینه است. این نرم افزار محصول شرکت نرم افزاری قدرتمند Ashampoo می باشد که این شرکت در اکثر زمینه های کامپیوتری اقدام به ساخت نرم افزارهای کاربردی می کند. نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت ashampoo با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است. این نرم افزار که نسخه جدید ان به تازگی عرضه شده است دارای سازگاری با نسخه جدید ویندوز ، یعنی ویندوز Vista نیز می باشد.

دانلود بازدید : 49 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازی بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمند Game Booster را به شما پيشنهاد مي كند.
با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد.

دانلود بازدید : 53 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند. در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند. پس از مدت زمان نسبتا طولانی استفاده از ویندوز حتما شاهد پایین آمدن سرعت سیستم خود بوده اید، این کاهش سرعت به دلیل سنگین شدن ویندوز می باشد که بعضی از کاربران به اشتباه فکر می کنند که  سرعت قطعات کامپیوتر پایین آمده و به فکر ارتقاع سخت افزار خود می افتند! یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز باقی ماندن بقایای برنامه هایی است که به طور صحیح پاک نشده اند. بعضی از برنامه نویسان نیز متاسفانه به دلیل تنبلی یا ... طوری برنامه ها را می سازند که در هنگام پاک شدن در قسمت Add/remove Programs ویندوز، فقط اجزای اصلی آنها پاک شده و خیلی از قسمت های آن در ریجستری و سطح دیسک باقی می ماند.این قسمت ها به مرور زمان و با نصب و پاک کردن تعداد زیادی برنامه روی هم جمع شده و باعث سنگینی و کاهش سرعت  ویندوز می شوند.Ashampoo UnInstaller  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی نرم افزارها به طور کامل از سیستم می باشد. همان طور که در نام این برنامه مشخص شده است این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی در زمینه های مختلف فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم می باشد خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند. همچنین این نرم افزار میتواند لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را به سرعت بالا نصب نماید که این کار در برنامه add or remove programs ویندوز امکان پذیر نمی باشد.


دانلود بازدید : 59 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2012 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید.

دانلود بازدید : 61 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

دانلود بازدید : 47 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار مديرتي كامل بر روي فايلهاي خود داشته باشيد.  دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و ... ميباشد. شما متوانيد با اين ويندوز اكسپلورر پيشرفته تمامي جزئيات هارد ديسك و فايلها و همچنين مشاهده چندين قسمت هارد ديسك به صورت همزمان در تب هاي مختلف و با استفاده از جزييات كامل و پيشرفته و همچنين نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد

دانلود بازدید : 53 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


يكي از مشكلاتي كه كاربران رايانه در پيش رو دارند كاهش شديد سرعت بعد از چند ماه استفاده از رايانه مي باشد. اگر كمي دقت كرده باشيد در زماني كه رايانه خود را خريداري نموده ايد و يا در زماني كه ويندوز جديد بر روي سيستم خود نصب كرده ايد. رايانه شما از سرعت خوب و بالايي برخودار مي باشد. اين افت سرعت در مواقعه اي آنچنان زياد ميشود كه كاربر مجبور به تعويض سيستم عامل رايانه خود مي نماييد و در صورتي كه نرم افزارهاي زيادي بر روي سيستم عامل خود نصب كرده باشيد اين كار كمي سخت به نظر مي رسد. برخي از اين افت و كاهش سرعت رايانه از نحوه استفاده شما از سيستم عامل مي باشد و در بعضي از مواقع با انجام كارهاي گوناگون همانند يكپارچه سازي هارد ديسك، بهينه سازي ريجيستري ويندوز و ... مي باشد كه كاربران بايد هميشه و در زمان هاي مختلف اين كار را انجام دهند در صورتي كه شما اطلاع كافي از انجام برخي از ترفندهاي افزايش سرعت نداريد ميتوانيد از نرم افزارهاي بهينه ساز سرعت رايانه استفاده نماييد. يكي از بهترين نرم افزارهاي افزايش و بهينه ساز رايانه مجموعه قدرتمند System Speed Booster مي باشد. با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد از كوچكترين تنظيمات سيستم عامل ويندوز تا بزرگترين تنظيمات ويندوز را انجام دهيد. اين برنامه مي تواند به بهينه سازي عملكرد رايانه شما كمك نماييد و با تغيير تعداد زيادي از تنظيمات و پارمترها كه به صورت عادي در سيستم عامل ويندوز شما پنهان است بتوانيد به عملكرد رايانه خود سرعت بيشتري ببخشيد. يكي از گزينه هاي موجود در برنامه بهينه سازي ريجيستري ويندوز مي باشد كه برنامه به صورت خودكار تمامي ريجيستري ويندوز را اسكن مي نماييد و خطاهاي موجود را برطرف مي سازد و با يكپارچه سازي، تعمير و بهينه سازي قلب ويندوز شما را پاكسازي ميكند و باعث افزايش سرعت و عملكرد رايانه شما مي شود. ديگر نگران اشتباهات ناشي از كار با اين نرم افزار نباشيد چون اين نرم افزار قدرتمند داراي بخشي است كه تغييرات كاربر را به حالت قبلي خود برگردانيد.

دانلود بازدید : 37 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


برای بسیاری از کاربران حتما پیش آمده که گاهی پس از دانلود یک فایل فشرده با پیغام خراب بودن آن رو به رو می شوند و یا در سیستم رایانه ای خود پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی در بازگشایی مجدد فایل ها پیغامی نمایش داده می شود که نشان دهنده خراب بودن فایل است. زمانی که حجم فایل های دانلود شده که معمولا به صورت چند قسمتی هستند زیاد شود دانلود دوباره آن کاری سخت و هزینه بر خواهد بود به همین دلیل ما نرم افزاری به نام GetData Zip Repair را پیشنهاد می دهیم که توانایی تعمیر فایل های Zip را داراست. این نرم افزار کارآمد پس از نصب برروی سیستم کاربر ، می تواند فایل های فشرده ای که در به دلایل مختلف خراب شده اند را تعمیر کند.
تعمیر خطاهای CRC یکی از مفیدترین امکاناتی است که در این نرم افزار به چشم می خورد. پشتیبانی از فایل های حجیم حتی بیش از 2 گیگابایت هم از جمله خصوصیاتی است که اهمیت زیادی در کاهش هزینه ها و صرف وقت دارد. به هرحال با حجم مناسبی که GetData Zip Repair دانلود می تواند گزینه بسیار خوبی برای همه کاربران باشد.

دانلود بازدید : 34 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


پروش ماهي يكي از موارد مورد علاقه افراد در منزل مي باشد. شايد بيشتر شما دوستان در منزل آکواریوم داريد و از ماهي هاي خود به خوبي نگهداري مي كنيد. و شايد هم جزو آن دسته از افراد هستيد كه علاقه به اين كار دارد و دوست داشيد يك آکواریوم خريداري كنيد و ماهي هاي رنگارنگ را در آن پروش دهيد. نگاه كردن به آب و مخصوصا شناي ماهيان زينتي در آکواریوم لذت بخش بوده و بيشتر علاقه مندان به اين حرفه حتي اسكرين سيور آکواریوم در رايانه خود دارند و حداقل يك بار اين تجربه مجازي را داشته اند.  نگهداري ماهي در دنياي واقعه اي شرايط و محدوديتهايي دارد و ما بايد به دقت و با حساسيت بسيار زياد از اين ماهي هاي زينتي پرستاري كنيم. به علت حساسيت اين گونه ماهي هاي زينتي يك اشتباه كوچك باعث از ميان رفتم تمامي زحمات شما ميشود. اگر جزو آن دسته از افراد حرفه اي باشيد با مطالعه بسيار زياد و استفاده از تجربيات ديگران در مورد هر يك از خصوصات ماهي ها و روش نگهداري از آنها ميتوانيد تا حدودي ميتوانيد از بروز اشتباهات و پرورش صحيح ماهي ها درست عمل كنيد. اين بار گروه آسان دانلود براي علاقه مندان به اين حرفه نرم افزاري آماده كرده كه به صورت مجازي بتوانيد تجربه كسب كنيد. نرم افزار قدرتمند Sea Apple Aquarium Lab براي مديريت و برنامه ريزي در نگهداري صحيح آکواریوم آماده شده است. شما با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد به مديريت كامل و امور روزانه آکواریوم همانند كنترل دمای آب و همچنين زمان تعويض آب آکواریوم به صورت دوره اي انجام دهيد شما ميتوانيد بدون دانش در اين زمينه و با كمك اين نرم افزار به مديريت كامل يك آکواریوم  بپردازيد. نظارت كامل و بدون عيب منجر به يك آکواریوم  واقعا زيبا و ماهيان سالم و سرحال مي باشد. نرم افزار Sea Apple Aquarium Lab ميتوانيد در تجزيه و تحليل قرار دادن آب و تست و آزمون هاي مختلف بر روي PH آب مواردي از جمله مواد شيميايي، قليايي، آمونياك، كلسيم و ... را بعد از محاسبه به صورت رسم نمودار هاي پيشرفته مشاهده نماييد. شما با كمك اين نرم افزار ميتوانيد مشخصات كامل موجودات دريايي خود از جمله ماهي، مرجان، و گياهان موجود در آکواریوم را به صورت نگهداري از عكس،‌ تاريخ خريداري شده، عادات غذايي، نوع زندگي در آب شيرين يا شور و ... را جمع آوري نماييد. در صورتي كه شما بخواهيد آکواریوم خريداري كنيد با توجه به اطلاعات وارد شده برنامه به صورت اتوماتيك اندازه و ابعاد مورد نياز و همچنين وزن انرژي مورد نياز هزينه برق، پمپ ها، چراغ ها و دستگاههاي الكترونيكي مورد نياز و همچنين هزينه هاي مورد نياز براي نگهداري به صورت روزانه، ماهيانه، و ساليانه به شما رائه مي نماييد.

دانلود بازدید : 85 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

شما برای ویرایش متون خود از چه نرم افزاری استفاده می كنید آیا به این فكر افتاده اید كه بتوانید تمامی فایلهای متنی خود را توسط یك نرم افزار ویرایش كنید. و نیازی به نصب انواع و اقسام ادیتور ها در این زمینه نباشید. ویرایشگر متن یكی از اساسی ترین احتیاجات كاربران رایانه و برنامه نویسان میباشد. افرادی كه علاقه مند به برنامه نویسی در زمینه های  مختلف میباشند همیشه سعی بر این دارند با انتخاب ویرایشگری كه بتواند تمامی زبانهای برنامه نویسی را پشتیبانی و در عین سادگی از قدرت بالایی برخوردار باشد.
همچنین شركتهایی در زمینه تولید نرم افزارهای ویرایشگر متن كار میكنند سعی بر این دارند ویرایشگر خود را با تمامی زبانهای برنامه نویسی سازگار كنند تا بتوانند كاربران بیشتری را به خود جذب نمایند. یكی از شركتهایی كه دز زمینه تولید نرم افزرهای قدرتمند ویراشگر تصویر مهارت خاصی داشته و سعی بر جذب میلیونها كاربر در سراسر جهان می باشد. شركت IDM Computer Solutions می باشد. كه با تولید نرم افزار قدرتمند IDM UltraEdit توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد. با این نرم افزار قدرتمند شما میتوانید به راحتی انواع فایلهای تحت وب و تمامی زبانهای برنامه نویسی از جمله C/C++, VB, HTML, Java, JavaScript, Perl, FORTRAN, LaTex, PHP و... میباشد. این نرم افزار به برنامه نویسان این امكان را میدهد كه با رنگ بندی كدهای HEX بتوانند به راحتی فایلهای خود را ویرایش نمایند.

دانلود بازدید : 58 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران برای مدیریت و بهینه سازی سیستم های خود از نرم افزارهای آماده استفاده می کنند. دلیل استفاده از این نرم افزارها نیز جمع آوری ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت و بهنیه سازی در یک قسمت متمرکز می باشد و دیگر کاربران برای انجام هر عمل مختلف مرتبط با این موضوع نیازی به مراجعه به قسمت های مختلف سیستم نخواهند داشت. این نرم افزارها علاوه بر مورد استفاده قرار گرفتن توسط افراد مبتدی، توسط کاربران حرفه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرند و  دلیل استفاده این دسته از کاربران علاوه بر مورد یاد شده، انجام امور به صورت دقیق و دریافت نتایج صحیح می باشد. Glary Utilities مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد. اين مجموعه قدرتمند علاوه بر موارد بالا شامل گزینه هایی برای بهینه سازی حافظه، یافتن و حذف shortcut های نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه های موجود در startup و حذف نرم افزارها نیز می باشد.

دانلود بازدید : 45 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

IconCool Studio Pro نام نرم افزاري بسيار قدرتمند در زمينه طراحي و ويرايش آيكون مي باشد. اين نرم افزار قدرتمند ساخت شركت معروف Newera Software Technology مي باشد كه اين شركت توانسته است با معرفي برنامه ساخت آيكون توانسته است چشم بسياري از طراحان و متخصصان كامپيوتر و نرم افزار را به سوي خود خيره كند،اين نرم افزار با پشتيباني كامل از ساخت و ويرايش آيكونهاي 32 بيتي و 64 بيتي به يكي از محبوب ترين نرم افزار هاي ساخت آيكون در بين كاربران تبديل شود. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار ساده و در عين حال حرفه اي به خلق و يرايش فرمتهاي تصويري و تبديل مستقيم تصاوير خود به آيكون با كمترين تجربه در اين زمينه بپردازيد. يكي از قابليتهاي مهم اين نرم افزار بكار گيري افكتهاي مختلف و همچنين فيلتر گذاري هاي متنوع بر روي تصاوير برشمرد كه علاوه بر ساده تر كردن كار طراحي آيكون شما ميتوانيد تصاوير منحصر به فردي ايجاد كنيد و آن را به عنوان آيكون مورد علاقه خود تبديل كنيد و شما متوانيد آن را به جاي آيكونهاي تكراري ويندوز خود قرار دهيد و به محيط كاربري ويندزو خود شادابي و جلوه خاصي بدهيد. همچنين اين نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر PNG،BMP،JPG،GIF،PSD،TIF می تواند گزینه ایده آل برای طراحان آیکون باشد.

دانلود بازدید : 44 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند. این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.
همانطور که گفتم CCleaner خودسر نیست و شما را به دردسر نمی اندازد، تا جاییکه بنده میتوانم بگویم، حتی برای کاربران غیر حرفه ای 99% امن است، با اینحال بهتر است قبل از پاک کردن موارد یافته شده آنها را بررسی کنید تا اطمینانتان به 100% برسد. البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب Registry ، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید، چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آنرا رفع کند: در این کار نیز RISK نمی کند تا مثل برخی برنامه ها شما را در مخمصه بیاندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و میتوانید مشخص کنید چه قسمتهایی از رجیستری عیب یابی گردند. در قسمت Tools نیز یک Uninstaller تعبیه شده که همان کار Add or Remove Programs ویندوز را انجام میدهد: می توانید به آسانی برنامه های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید. و یک Start-Up برای کنترل برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشوند و رم سیستم را (در بیشتر موارد، بیجهت) اشغال می کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 10,899