loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 38 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


کاربرانی که به واسط کاربری ویندوز اهمیت زیادی می دهند اغلب با گذشت مدت زمان از محیط ساده و یکنواخت ویندوز خسته خواهند شد. ویندوز XP با همه کارآیی ها و محبوبیت هایی که توانست کسب کند اما ایرادات متعددی هم داشت. یکی از آن ها که شاید هم مهم ترین آن ها باشد و این اواخر هم کاربران به آن توجه زیادی می کردند محیط ساده و یکنواختی بود که باعث می شد پس از گذشت مدت زمانی محدود کاربر از کار کردن با رایانه خود خسته شود اما خوب گاهی هم نمی توان از ویندوز XP فاصله گرفت و تنها راه این است که از نرم افزارهایی استفاده شود که دستی به سر و گوش ویندوز بکشد.
Talisman Desktop نام نرم افزاری بسیار جذاب و البته جالب است که به جای دسکتاپ ویندوز قرار می گیرد و محیطی کاملا متفاوت را به نمایش می کشد. محیطی کاملا متفاوت با تجربه ای جدید از یک دسکتاپ جذاب با این نرم افزار رقم خواهد خورد. آیکن های دسکتاپ و متعلقات دیگر آن کاملا جا به جا و در محیطی جذاب تر به کار گرفته شده اند. دسترسی به بسیاری از گزینه ها در ویندوز آسان تر و به طبعیت از آن سرعت عملکرد کاربر هم افزایش پیدا خواهد کرد.
نرم افزار Talisman Desktop شاید به اعتقاد کاربر باعث کاهش سرعت و کارآیی ویندوز شود اما بالعکس هیچ گونه کاهش سرعتی در سیستم دیده نخواهد شد و گویی ویندوز به صورت معمول و از همان دسکتاپ استفاده می کند. امکان قرار دادن فایل های HTML یا فایل های فلش ، امکان تغییر پس زمینه ها به دلخواه ، قابلیت قرار دادن صداهای خاص برای هریک از عملکرد ها ، امکان استفاده از طرح های متفاوت موجود در نرم افزار و بسیاری موارد دیگر که باعث جذابیت محیط کار ویندوز خواهد شد. اگر شما هم از محیط ساده ویندوز خود خسته شده اید این نرم افزار کم حجم می تواند بهترین گزینه باشد تا شما را به محیط جذاب و پویا رهنمون سازد.

دانلود بازدید : 58 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران برای مدیریت و بهینه سازی سیستم های خود از نرم افزارهای آماده استفاده می کنند. دلیل استفاده از این نرم افزارها نیز جمع آوری ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت و بهنیه سازی در یک قسمت متمرکز می باشد و دیگر کاربران برای انجام هر عمل مختلف مرتبط با این موضوع نیازی به مراجعه به قسمت های مختلف سیستم نخواهند داشت. این نرم افزارها علاوه بر مورد استفاده قرار گرفتن توسط افراد مبتدی، توسط کاربران حرفه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرند و  دلیل استفاده این دسته از کاربران علاوه بر مورد یاد شده، انجام امور به صورت دقیق و دریافت نتایج صحیح می باشد. Glary Utilities مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد. اين مجموعه قدرتمند علاوه بر موارد بالا شامل گزینه هایی برای بهینه سازی حافظه، یافتن و حذف shortcut های نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه های موجود در startup و حذف نرم افزارها نیز می باشد.

دانلود بازدید : 45 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

IconCool Studio Pro نام نرم افزاري بسيار قدرتمند در زمينه طراحي و ويرايش آيكون مي باشد. اين نرم افزار قدرتمند ساخت شركت معروف Newera Software Technology مي باشد كه اين شركت توانسته است با معرفي برنامه ساخت آيكون توانسته است چشم بسياري از طراحان و متخصصان كامپيوتر و نرم افزار را به سوي خود خيره كند،اين نرم افزار با پشتيباني كامل از ساخت و ويرايش آيكونهاي 32 بيتي و 64 بيتي به يكي از محبوب ترين نرم افزار هاي ساخت آيكون در بين كاربران تبديل شود. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار ساده و در عين حال حرفه اي به خلق و يرايش فرمتهاي تصويري و تبديل مستقيم تصاوير خود به آيكون با كمترين تجربه در اين زمينه بپردازيد. يكي از قابليتهاي مهم اين نرم افزار بكار گيري افكتهاي مختلف و همچنين فيلتر گذاري هاي متنوع بر روي تصاوير برشمرد كه علاوه بر ساده تر كردن كار طراحي آيكون شما ميتوانيد تصاوير منحصر به فردي ايجاد كنيد و آن را به عنوان آيكون مورد علاقه خود تبديل كنيد و شما متوانيد آن را به جاي آيكونهاي تكراري ويندوز خود قرار دهيد و به محيط كاربري ويندزو خود شادابي و جلوه خاصي بدهيد. همچنين اين نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر PNG،BMP،JPG،GIF،PSD،TIF می تواند گزینه ایده آل برای طراحان آیکون باشد.

دانلود بازدید : 38 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

این نرم افزار یک ابزار معمولی نیست.نرم افزاری است که همه باید آن را تجربه کنند. کاربران همه باید بدانند که امنیت یعنی چه؟ همه باید امنیت واقعی را تجربه کنند.امنیت واقعی را باید در Symantec جستو جو کرد.شرکتی که شاید اصلا کاربری نباشد که نام نرم افزارهای معروف آن را به گوش خود نشنیده یا حداقل یک بار آن ها را تجربه نکرده باشد. نورتون قدیمی ترین محصول این شرکت اینقدر معروف است که حتی حالا هم که سال ها از تولید و عرضه آن می گذرد وقتی کسی نام آن را می شنود می داند که چقدر در کارش یعنی تامین امنیت فوق العاده عمل می کرده و البته حالا هم فوق العاده است. اما بحث ما در مورد نرم افزاری است که  مانند نورتون آنتی ویروس آنقدر قدیمی نیست و تنها چند سالی است که عرضه شده اما کارآیی فوق العاده اش باعث شده کاربران زیادی به سمت و سوی آن کشیده شوند.
به هیج وجه این محبوبیت را نمی توان به یک نسخه و یا به زمانی محدود خلاصه کرد. نام این نرم افزار همانطور که تا به حال هم به آن پی برده اید Norton 360 نام دارد. Norton 360 همان ابزاری است که سیستم کاربران را به صورت 360 درجه ای محافظت می کند و قرار نیست با وجود این ابزار امنیتی ویروسی به خود اجازه وارد شدن به سیستم کاربر را دهد. بسته امنیتی Norton 360 یکی از محصولاتی است که سایمانتک با ارائه آن توانست بسیار محبوب تر از قبل شود. زمانی که این بسته امنیتی عرضه گردید بسیاری آن را نمی شناختند، طولی نکشید که این ابزار به رایانه ها راه یافت. دلایل این موفقیت را باید در امکانات فوق العاده و بسیار گسترده این بسته جست وجو نمود. این ابزار در همین مدت هم برنده بسیاری از فستیوال ها شده است. در سایت های مختلف ثبت بهترین ابزارهای امنیتی نام Norton 360 به دفعات ذکر شده است. آنتی ویروسی قدرتمند، دیوار آتشی بسیار حرفه ای و متفاوت، AntiSpyware، قابلیت تهیه فایل پشتیبان و چندین و چند قابلیت دیگر از اولین مواردی بودند که در این بسته امنیتی قرار داشتندو البته در نسخه جدید هم به چشم می آیند. حدود یک سال از ارائه نسخه قبلی می گذرد و نسخه 5 تنها ساعت هاست که بر روی سایت سایمانتک قرار گرفته است و آسان دانلود با افتخار جدیدترین نسخه را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد. نسخه 5 با تغییراتی نسبتا زیاد ارائه گردیده است. اولین تغییر که حتی خود سایت سازنده هم مانند کاربران به آن اهمیت زیادی داده است کارآیی بسیار بالا با سرعت فوق العاده و عدم کاهش Performance سیستم کاربر است. قرار نیست با این ابزار سرعت سیستم حتی اندکی کاهش یابد.
امنیتی مثال زدنی مقابل هکر ها یکی دیگر ازقابلیت های جدید و اضافه شده به نرم افزار محسوب می شود. خریدهای اینترنتی ایمن تر در نسخه 5 به چشم خواهد خورد. امنیت مرورگرها بهینه تر و البته قدرتمند تر شده است. باور کنید وقتی خودم هم این مورد را دیدم تعجب کردم چراکه این نسخه هر 5 تا 15 دقیقه سیستم را چک می کند بدون این که اصلا کاربر متوجه شود. خود برنامه به صورت مخفیانه به دنبال ویروس ها خواهد بود و البته کارآیی سیستم بدون تغییر خواهد بود. Norton 360 به صورت اتوماتیک از فایل های مهم سیستم پشتیبانی خواهد گرفت تا همیشه کاربر با خیال راحت به کارهایش بپردازد. جالب است که این شرکت سایمانتک تردستی هم می کند چرا که به جای این که سرعت سیستم در هنگام بارگزاری اولیه کاهش یابد، افزایش خواهد یافت. این مورد هنگامی عملی می شود که Norton 360 ابزارهایی که در هنگام بالاآمدن سیست عامل باعث کندشدن آن می شوند تشخیص داده و از اجرای آن هاجلوگیری می کند. البته فقط ابزارهایی که ضروری نباشند و نیازی به اجرای آن ها نباشد. در آخر هم این بسته هرکاری نظیر Defrag هارد دیسک را هم انجام می دهد تا خیال کاربر از هارد دیسک و اطلاعاتش هم راحت شود. هدیه سایمانتک هم به کاربران Norton 360 پشتیبانی فوق العاده از طریق ایمیل، چت و تلفن است تنها با یک کلیک ساده. رهبر تمامی ابزارهای امنیتی  با تلاش گروه  حالا در اختیار شما قرار گرفته است. انتخاب با شماست که کدام بهترین است.

دانلود بازدید : 41 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از افراد تحصیل کرده، افرادی را موفق دانسته که بتوانند به چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان بین الملی انگیلیسی که اکنون به زبان اول دنیا تبدیل شده و اکثر مقالات و متون در زمینه های مختلف نیز به این زبان منتشر می شود مسلط بوده و بتوانند به راحتی متون این زبان ها را به یکدیگر ترجمه نمایند اما مطمئنا یادگیری چندین زبان مختلف از جمله زبان انگلیسی برای همه ی افراد مقدور نبوده و بعضا کاری دشوار و وقت گیر نیز به شمار می رود. اکثر این افراد تحصیل کرده نیز معتقدند که همه ی افراد جامعه از افراد عادی گرفته تا مهندسین، پزشکان، تجار و دانشجویان نیازمند بوده تا برای موفقیت در کار و رشته ی خود از مقالات زبان های دیگر و ترجمه های آن ها استفاده نمایند ولی از آنجایی که، اکثر این افراد زبان انگلیسی را ندانسته و برای ترجمه ی این متون مجبور می شوند تا به مترجمان حرفه ای مراجعه کرده و هزینه های گزافی را پرداخت نمایند شرکت های بسیاری تصمیم گرفتند تا با ارائه ی دیکشنری ها و نرم افزارهای مترجم متعدد به رفع مشکل این گونه افراد پرداخته و آن ها را از شر این هزینه های گزاف و بیهوده نجات دهند. اما به جرات می توان گفت که در میان این محصولات کمتر نرم افزاری وجود داشته که بتواند متون را به شکل صحیحی ترجمه کرده و در اختیار افراد قرار دهد ولی اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن و اینترنت قادر خواهید بود تا متون طولانی خود را از زبان های مختلف با کیفیتی عالی به یکدیگر ترجمه کرده و برای مقاصد خود استفاده نمایید. نرم افزار Ace Translator که توسط شرکت Acetools ارائه شده است مترجم آنلاینی است که علی رقم داشتن حجم بسیار کم قادر بوده تا متون را با کیفتی عالی ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار داده و نیاز آن ها را از مراجعه به مترجمان حرفه ای و سایت های دارای دیکشنری های آنلاینی که از قدرت کمی هم برخوردار هستند رفع خواهد کرد. علاوه بر این نرم افزار Ace Translator برخلاف اکثر نرم افزار های مشابه که به کاربر اجازه ی استفاده از Copy و Paste متون را نداده این امکان و همچنین امکان ویرایش و استفاده از قابلیت های Redo، Cut و Undo را نیز برای کاربر فراهم کرده و به او اجازه می دهد تا از ترجمه های خود به تهیه ی پرینت پرداخته و یا این که آن ها را به شکل فایل های متنی مستقل در سیستم خود ذخیره نماید.

دانلود بازدید : 57 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

شما میتوانید با استفاده از  نرم افزار قدرتمند Auto Call Recorder Pro تمامی مکالماتی که با تلفن همراه خود انحام میدهید را به صورت اتوماتیک ضبط نمایید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که در حین مکالمه اقدام به ضبط و یا متوقف کردن عملیات ضبط و همچنین امکان انتخاب شماره ای و در صورت تماس از آن شماره همیشه مکالمه شما به صورت اتوماتیک ضبط گردد.  و  با فرمت apk ارائه شده و قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل اندرویید نسخه  2.1 به بالا میباشد.

دانلود بازدید : 51 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بزرگ تولید نرم افزار به شمار می رود، این شرکت چندسالی است که با تولید ابزارهای مختلف در زمینه های گوناگون توانسته کاربران زیادی را جذب نماید. یکی از نرم افزارهایی که CyberLink تولید نموده و بسیاری از کاربران آن را نمی شناسند CyberLink Power2Go نام دارد. نرم افزاری بسیار قدرتمند که می توان گفت یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت انواع لوح های فشرده به شمار رفته و می تواند رقیبی قدرتمند برای نرم افزار Nero باشد. مهم ترین خصوصیات این نرم افزار را می توان در محیط کاربری بسیار جذاب و پشتیبانی از انواع لوح های فشرده از قیبل CD ، DVD ، HD DVD و حتی Blu-rey نیز خلاصه نمود. معمولا کاربران از یک نرم افزار مدیریت و رایت انتظار دارند تا بتوانند انواع اطلاعات را با فرمت های مختلف بر روی دیسک های نوری رایت نمایند، CyberLink Power2Go  قابلیت رایت انواع و اقسام داده ها را بر روی لوح ها خواهد داد. استفاده از نرم افزار فوق العاده ساده است و تنها با کشیدن و رها کردن اطلاعات نیز می توان آن ها را برروی لوح های فشرده رایت نمود. برای کاربران ویستا که ساده تر از این هم هست زیرا یک گجت مخصوص سایدبار ویستا طراحی شده است تا کاربران ساده تر از نرم افزار استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم برای اولین بار این نرم افزار قدرتمند که آخرین نسخه آن را گروه آسان دانلود در سایت قرار داده است را دریافت نموده و از مدیریتی متفاوت بر روی لوح های فشرده لذت ببرید.

دانلود بازدید : 38 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.


تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 333
  • بازدید کلی : 10,928