loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 95 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هر كدام از سخت افزارهای موجود بر روی سیستم های كامپیوتری جهت استفاده و شناسائی توسط سیستم عامل نیاز به درایور دارند.درایورها در واقع وظیفه شناسائی و رابط بین سخت افزار و سیستم عامل را برعهده دارند.دلایل بسیاری برای به روزرسانی درایورهای سخت افزارهای سیستم وجود دارد كه ما علاوه بر اشاره به آنها شما رانیز با نرم افزار Driver Checker نیز آشنا می كنیم. نرم افزار Driver Checker به شما كمك می كند تا درایورهای سیستم خود را بروزرسانی كنید. این نرم افزار علاوه بر به روزرسانی درایورها امكان بكاپ گیری و حذف درایورها را نیز فراهم می كند.دلیل مهمی برای به روزرسانی درایورهای سیستم شما با نرم افزار Driver Checker وجود دارد. بروزرسانی خودكار با این برنامه بسیار راحت است. شما می توانید درایورها و عملكرد دستگاه خود را با این نرم افزار تحت كنترل بگیرید.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به سیستم خود یك عملكرد آرام و امن را هدیه كنید.Driver Checker  نه تنها دارای مزایای استفاده از مدیریت تجهیزات ویندوز است،بلكه دارای قابلیتهای پیشرفته از قبیل امكان پشتیبان گیری و ترمیم درایورها را نیز دارد.اولین دلیل استفاده از نرم افزار Driver Checker این است كه امكان دسترسی به بیش از 1533720فایل درایور را برای ما فراهم می كند.پایگاه داده این نرم افزار در آخر هر هفته با جدیدترین درایورهای ارائه شده به روز می شود.این درایورها شامل كلیه درایورهای مخصوص نسخه ویندوز XP،ویندوز سون،درایورهای بلوتوث،اسكنر،وب كم،پرینتر،USB و غیره می باشد.

دانلود بازدید : 107 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


استفاده از فاکتور خرید امروزه تقریبا در تمامی شغل ها رواج دارد و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده اند از فاکتور استفاده می کنند و حالا مثل زمان قدیم فاکتورها معمولا دست نویس نیستند و فاکتورهای چاپی جای آن را گرفته است. فاکتورهایی که بعضی از آن ها توسط نرم افزارهای حسابداری تولید می شوند و کار را هم فوق العاده ساده می نمایند. اما هدف ما از این توضیحات معرفی نرم افزاری کارآمد و مفیدی است که صاحبان فروشگاه ها می توانند محصولات خود را به همراه یک فاکتور زیبا و شکیل ارائه دهند. این نرم افزار که کاملا ایرانی و البته رایگان هم می باشد MohsenSoftware Faktor نام دارد و البته همانطور هم که از نامش پیداست محصول شرکت نرم افزار محسن سافت می باشد. این نرم افزار ساده که محیط جالب و کاربرد پسندی هم دارد قابلیت های ساده اما مفیدی دارد که تقریبا همه مشاغل می توانند از آن به عنوان ارائه فاکتور بهره بگیرند.
ارائه به صورت دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ، سرعت بسیار مناسب ، ذخیره سازی با فرمت های دلخواه و رایج ، اضافه کردن محصولات به انبار به همراه کد کالا ، ارائه فاکتورهایی زیبا و شکیل به همراه لوگو شرکت ارائه دهنده محصول و چندین و چند قابلیت دیگر که این ابزار به فروشندگان محصولات ارائه می دهد.

دانلود بازدید : 67 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


ساخت چارت و دیاگرام می تواند در آموزش و آشنایی کاربران با یک سلسله مراتب بسیار موثر باشد. وقتی دیاگرامی از سلسله مراتب در یک اداره یا شرکت بزرگ طراحی می شود مشتری به راحتی می تواند تشخیص دهد در هریک از مراجعات خود می بایست به کدام مسئول مراجعه کند و به این ترتیب سرعت عملکردها افزایش پیدا کرده و در زمان صرف جویی خواهد شد. Edraw Max یکی از نرم افزارهای کارآمدی است که در این زمینه می تواند فوق العاده مفید باشد. این نرم افزار ساده اما جالب و قدرتمند توانایی خلق انواع چارت های گرافیکی را دارد و به واسطه استفاده از منوهای ریبون طراحی ها را بسیار آسان می سازد.
طرح های آماده فراوان بر مبناهای مختلف از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار به چشم می خورد ؛ کاربر می تواند با تعیین اهداف خود یکی از طرح ها را انتخاب کرده و نمودار یا چارت مورد نظر را رسم کند. نهایت کیفیت در ذخیره سازی ، هماهنگی با مجموعه آفیس ، پشتیبانی از جدول ها ، ادیتور ساده و البته قدرتمند نرم افزار ، وجود بیش از 200 Clip Art و ده ها قابلیت دیگر که Edraw Max با استفاده از آن ها توانایی کاربران را در خلق چارت ها افزایش می دهد.

دانلود بازدید : 97 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


هرگاه بخواهیم در مورد نرم افزاری یا به طور کلی هرچیزی مطلبی را بیان کنیم و در مورد آن توضیحات خاصی داشته باشیم ، مطمئنا لازم خواهد شد که آن چیز را با نمونه های مشابهش مقایسه کنیم تا برای کاربران قابلیت ها به طور کامل موشکافی شود، در مورد نرم افزارهای رایانه ای هم همین مورد وجود دارد، گاهی نرم افزاری که می خواهیم در مورد آن بحث کنیم نمونه های مشابه زیادی دارد و گاهی هم آنقدر قدرتمند است که شاید هیچ یک از نمونه های مشابه به پای آن نرسند و گاها پیش خواهد آمد که این ابزار تا حدودی بی همتا باشد. برای مثال مجموعه آفیس، شاید نمونه ای به این قدرتمندی و محبوبیت در سراسر دنیا با این حجم امکانات اصلا وجود نداشته باشد، از حق نگذریم در زمینه نرم افزارهای سه بعدی هم شاید به جز دو نام بسیار مشهور و البته محبوب Autodesk Maya و Autodesk 3Studio Max شاید نرم افزاری با این حجم قابلیت های نتوان یافت.
البته ابزارهای کوچک متعددی هستند که در این زمینه فعالیت دارند اما حقیقت امر برای همه مشخص است که هیچ یک از آن ها در حد و اندازه های دو شاهکار شرکت Autodesk نخواهند بود. مطمئنا کارتون و انیمیشن های سه بعدی که امروزه با نهایت کیفیت و خلاقیت در خلق چهره ها می بینیم با استفاده از این دو ابزار ساخته می شوند، نسخه های جدید یکی از این نرم افزار که Maya نام دارد به تازگی ارائه شده است. این نرم افزار فوق العاده کامل و قدرتمند از همه جهات، در نسخه ی جدید خود از Framesork  جدید بهره می برد که پایه گذار بسیاری از سطوح مختلف در انیمیشن های سه بعدی نیز می باشد. البته Framework امروزه به عنوان یکی از پایه های اصلی نرم افزارهای طراحی شده هم به شمار می رود. نسخه 2013 از Maya در محیط کاربری خود با تغییراتی نیز مواجه شده که علاوه بر جذابیت در کار با نرم افزار در افزایش کارآیی و همچنین بهینه شدن واسط کاربری نقش مهمی دارد. هرچند که در نسخه های قبلی امکاناتی زیادی نیز در این ابزار وجود داشت اما در این نسخه امکاناتی جدیدی از جمله امکان اسکریپت نویسی، سرعت بالا در پردازش تصاویر سه بعدی، وجود انواع جدیدی از جلوه های ویژه، افکت ها، پلاگین ها، شبیه سازی های پیشرفته و ... نیز به چشم می خورد. این نرم افزار برای سه پلتفرم سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مکینتاش کاملا سازگار بوده و می تواند به سادگی برروی این سه سیستم عامل با قدرت به کارت طراحی مدل های سه بعدی پرداخت. Maya شاید برای حرفه ای ها بسیار کارآمدتر باشد اما کمی حوصله و دقت به همراه سلیقه به میزان لازم کمک خواهد کرد تا زیباترین انیمیشن های سه بعدی هرچند ساده را خلق کرد. وجود بیش از 36 قابلیت قدیمی و جدید هریک می تواند به هرچه بهتر شدن کار کمک شایانی نماید.

دانلود بازدید : 60 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


تروجان یك فایل جاسوسی میباشد كه توسط هكر با توجه به نیاز به اطلاعاتی كه میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. كه نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هكر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی كه میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اكانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و ... میباشد تروجان خود را آماده سازی میكند. این تروجان ها از كجا وارد سیستم ما میشود و ممكن است چه مشكلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد كه در چت لینك هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشكوك كه اصولا هكر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میكنند حاوی كدهای مخربی میباشد كه با كیك كردن بر روی لینك و رفت به آدرس اینترنتی ممكن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به كار میكند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هكر ارسال میكند. به خاطر ماهیت ویژه این تروجان ها ممكن است آنتی ویروس شما قادر به شناسایی بعضی از این تروجان ها نباشد و شما باید برای آنتی ویروس خود مكملی از نرم افزارهایی كه در این ضمینه مورد استفاده میباشند نصب نمایید. نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite یكی از بهترین نرم افزار های موجود برای مقابله با تهدیدات اینترنتی می باشد. و شما را در مقابل حمله انواع تروجان ها بیمه می نمایید. نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite با دیوار امنیتی قدرتمند خود سد محكمی در برابر حملات اینترنتی می باشد و با موتور قدرتمند خود با سرعت بسیار بالا تمامی رایانه شما را كنترل كرده و اقدام به حذف نرم افزارهای مخرب و تروجانهای احتمالی می نماید و با داشتن سیستم كنترل مدام رایانه و تحت نظر گرفتن حركات مشكوك و نرم افزارهای در حال اجرا مانع اجرای فایلهای آلوده و ورود تروجان ها و نصب آن بر روی رایانه میشود.

دانلود بازدید : 71 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر همیشه نیاز به یادگیری و تمرین نسبتا زیادی دارد. البته این مورد در همه نرم افزارها یکسان نیست اما به طبع نرم افزارهای حرفه ای به تمرین و البته دقت بیشتری هم احتیاج دارند. به دنبال این که نرم افزاری حرفه امکاناتی کامل دارند مطمئنا حجم بالایی را نیز با خود با همراه می آورند. گاهی برای ویرایش های ساده نیازی نیست که از یک نرم افزار کامل و با حجم زیاد استفاده شود و یک نرم افزار سبک و کم حجم هم می تواند به سادگی نیازها را مرتفع سازد. نرم افزاری با نام Batch Photo Pro ابزاری است بسیار سبک که با قابلیت های ساده اما مفید خود می تواند به کاربران برای ویرایش تصاویر کمک زیادی نماید. تبدیل، تغییر اندازه، قرار دادن افکت هایی ساده اما زیبا و جذاب، تغییر در شیب رنگ و تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. محیط کاربری بسیار ساده از جمله مهم ترین خصوصیات این نرم افزار می باشد. Batch Photo Pro همچنین قادر است تا اکثر فرمت های رایج تصاویر را بازخوانی نموده و تمامی اعمال ویرایشی را برروی آن ها پیاده کند. حجم پائین در مقایسه با قابلیت ها دیگر نکته ای است که کاربران باید در توضیحات این نرم افزار بدانند.

دانلود بازدید : 76 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اکثر دارندگان وب سایت ها و فضا های اینترنتی با پروتکل FTP آشنایی کامل دارند. بهترین روش برای انتقال داده ها و فایل ها و مدیریت بر فضاهای اینترنتی از طریق این پروتکل می باشد. پروتکل FTP در واقع از طریق خط فرمان و در یک محیط نوشتاری می باشد و به دلیل مشکلات زیاد این روش برنامه های متعددی که بر پایه همین پروتکل طرح ریزی شده اند ، برای کاربران طراحی شده است. کاربران به کمک این نرم افزار ها می توانند به راحتی بر فضای خود مدیریت نمایند و از محیط گرافیکی این نرم افزار ها بهترین استفاده را نمایند. همچنین این نرم افزار ها تمامی دستورات مربوط به این پروتکل را به وسیله دکمه ها و منو های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهند و کاربران با یک کلیک می توانند این دستورات را اجرا نمایند. FlashFXP نام نرم افزاری می باشد که دارندگان وب سایت و یا طراحان وب می توانند از برای انتشار فایل های خود در اینترنت و بر روی سرورهای میزبان سایت ها استفاده کنند.
این نرم افزار با برقراری ارتباط میان client (که همان سیستم کاربر می باشد) و سرور از طریق پروتکل FTP ، این توانایی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا فایل های خود را بر روی وب قرار دهد. این نرم افزار با ساخت ارتباط و رابط گرافیکی به راحتی این امکان را فراهم می کند تا هر کاربر ، حتی کاربران مبتدی نبیز در این زمینه مشکلی نداشته باشند. از امکانات این برنامه می توان به امنیت بالای آن نیز اشاره کرد. این نرم افزار با برقراری امنیت بر ارتباط شما و همچنین حفظ شناسه کاربری و رمز عبور شما برای مرتبط شدن به FTP از دستیابی دیگران به آنها جلوگیری می کند و شما از یک ارتباط ایمن جهت انتقال فایل ها و داده های خود استفاده می کنید. از قابلیت برتر این نرم افزار می توان از ارتباط بین 2 سایت از طریق پروتکل FTP اشاره نمود، به عنوان مثال برای انتقال یک فایل از یک سایت به وب سایتی دیگر ، کاربر دیگر نیازمند این نمی باشد تا فایل را ابتدا دانلود نموده و مجددا در سایت مورد نظر upload کند، به کمک این نرم افزار به راحتی با برقراری ارتباط بین 2 وب سایت در زمان انتقال صرفه جویی می کند.

دانلود بازدید : 32 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اگر به دنبال آن هستيد كه رمزهاي عبور خوتان را با امنيت بيشتر كنترل كنيد و انها را بصورت يكجا و با بالاترين امنيت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ كنيد ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پيشنهاد مي كنيم. اين برنامه همانند يك انبار است اما انباري كه در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصي و مهم خوتان را انبار مي كنيد. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه اگر loggerها و جاسوس افزارها به سيستم شما نفوذ كنند و سيستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگي ممكن است شما و اطلاعات و رمزهاي عبورتان را تهديد كند؟ برنامه Password Depot با يك محيط بسيار ساده و امن و كاربرپسند به شما كمك مي كند تا تمام اين افكار و ترسها را از خودتان دور كنيد و حتي اگر جاسوس افزارها نيز به سيستم شما نفوذ كردند از در امان بودن اطلاعات شخصي و رمزهاي عبورتان مطمئن باشيد. علاوه بر اينها برنامه Password Depot  ليست رمزهاي عبور شما را با الگوريتم Rijndael 256 كه هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهاي فعلي، امن ترين روش رمزنگاري اطلاعات در كامپيوتر است حفاظت مي كند.
شما ميتوانيد فايل حاوي رمزهاي عبور خودتان را در هر محلي كه بخواهيد قرار دهيد.
- بر روي سيستم محلي خودتان كه ميتواند در منزل يا در فروشگاهتان باشد.
- در كارت حافظه كه به اين ترتيب شما هميشه كلمه عبورتان را در دست داريد.
- در اينترنت كه در اين حالت شما مي توانيد در هر زمان و  مكاني به آن دسترسي داشته باشيد.
- در شبكه خودتان كه در اين حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روي شبكه محلي مي توانيد با ساير كاربران آنها را در دسترس داشته باشيد.
استفاده از توابع متعدد جديد و بهبود جزئيات براي مديريت كلمات عبور شما و استفاده بيش از 100000 كاربر در سراسر جهان از اين برنامه يك دليل مهم براي استفاده از اين برنامه است.اين نرم افزار ايجاد امنيت مي كند و به شما و كاركردنتان آزادي بيشتري مي دهد. اين برنامه رمزهاي عبور شما را در برنامه به رسميت مي شناسد و به هنگام وارد شدن به سايت مورد نظر به منظور وارد كردن اطلاعات عبور بصورت خودكار آنها را وارد مي نمايد. كاربران مي توانند معاملات و ديگر فعاليتهاي خود را با شرايط كاملا استثنائي انجام دهند. با استفاده از متغيرهاي برنامه و با كمك آنها شما مي توانيد هر وب سايتي را كه مي خواهيد فقط با كليك چند موس به طور خودكار به آن وارد شويد بدون نياز به وارد كردن اطلاعات شخصيتان. شما مي توانيد برنامه را بر اساس نيازهايتان شخصي سازي كنيد و اطلاعات جديد خودتان را در پايگاه برنامه ثبت كنيد. برنامه گزينه هاي بسياري دارد كه شما را در اين پيكر بندي كمك مي كند. شما مي توانيد به وسيله Password Depot تنها با يك كليك موس پيچيده ترين كلمات عبور را ايجاد كنيد. علاوه بر اين برنامه كيفيت و ميزان ايمن بودن رمز عبور شما را چك مي كند و اگر از نظر امنيتي پائين باشد به شما هشدار خواهد داد. قابليت Wizard برنامه كاربران را حمايت مي كند و شما مي توانيد كلمات عبور خودتان را بصورت ويزارد ثبت كنيد. همچنين شما مي توانيد Password Depot را به صورت ويزارد بر روي USB خوتان نصب كنيد.

دانلود بازدید : 47 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروزه استفاده از دی وی دی ها به امری کاملا عادی در میان تمامی افراد یک جامعه تبدیل شده است. کودکان برای دیدن کارتون ها، برای بازی ها از این لوح های فشرده استفاده می نمایند. بزرگترها برای بازی های رایانه ای، جابه جایی اطلاعات، تماشای فیلم ها و ... از این دیسک های نوری بهره می برند. یکی از گسترده ترین زمینه فعالیت دی وی دی ها مربوط به صنعت فیلم سازی است. زمانی که اولین دی وی دی ها عرضه شدند همه می دانستند که قرار است انقلابی در زمینه تولید و عرضه فیلم ها صورت گیرد، کیفیت فوق العاده بالا در این لوح ها نمایان شد و حالا هم به مراحل بعدی خود قدم می گذارد. فیلم هایی که در یک لوح دی وی دی عرضه می شدند و البته هنوز هم به صورت قبل و با اندکی تغییرات ارائه می گردند معمولا دارای یک سری امکانات خاصی نیز هستند. کیفیت بالا مهم ترین خصوصیت این گونه فیلم ها است. دی وی دی ها دارای منوهایی جالب و اکتیو هستند که به کاربران قابلیت استفاده از پشت صحنه فیلم ، انتخاب زیرنویس و یا انتخاب صحنه ای از فیلم را که مورد پسندشان است ، می دهند. این منوها که علاوه بر زیبایی دوچندان بخشیدن به فیلم ها ، امکانات جالبی هم دارند به نوعی می توانند جلوی کپی رایت را هم بگیرند.  سازندگان فیلم ها و در اصل کمپانی های سازنده فیلم همگی از طراحی خاصی برای آنونس یا همان پیش نمایش فیلم های خود استفاده می کنند تا از کپی رایت غیر مجاز جلوگیری کنند. در حقیقت وقتی کسی یک فیلم را می بیند به سادگی می تواند تشخیص دهد که این فیلم محصول کدام کمپانی فیلم سازی بوده است. بسیاری شاید فکر کنند ساخت این منوها کار سختی باشد یا این که نیاز به برنامه نویسی داشته باشد. شاید کار آسانی نباشد اما با اندکی تمرین بسیار ساده و آسان خواهد شد ، چراکه در این زمینه نرم افزارهایی هستند که کاربران را برای ساخت چنین منوهایی یاری می دهند. از این دسته نرم افزارها ، نامی با نام  Sony DVD Architect یکی از معروف ترین ها به شمار می رود.  نرم افزاری بسیار کامل با قابلیت های بسیار زیاد که ساخت منوهایی زیبا را با دارا بودن چندین طرح آماده فراهم می سازد. به سادگی چندکلیک کردن و انتخاب چند منو زیبا کاربر می تواند برای هریک از فیلم های دی وی دی خود زیباترین منوهای شخصی را آماده سازد. از مهمترین قابلیت های  Sony DVD Architect استفاده فوق العاده آسان در کنار محیط کاربری جذاب را می توان نام برد. وجود تعداد بسیار پوسته برای این منوها افزایش سرعت کاربران را در ساخت و طراحی در برخواهد داشت. بیش از 44 پوسته زیبا که هریک پس زمینه و منوهای خاص خود را دارند در ساخت یک طرح زیبا می توانند کمک زیادی نمایند. در این نرم افزار که تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری و فرمت تصاویر پشتیبانی می شود به سادگی یک Drag & Drop می توان انواع فایل های چندرسانه ای را به نرم افزار اضافه نمود. اما نکته دیگر در زمان انتقال اطلاعات برروی لوح های دی وی دی است ، به سادگی و با بالاترین کیفیت ممکن در صوت و تصویری و سرعتی بسیار مناسب می توان تمامی اطلاعات را برروی یک دی وی دی رایت نمود. این تصاویر می توانند به صورت تمام صفحه رایت شوند، ضمن این که  Sony DVD Architect از دو فرمت ارتباطی مالتی مدیا در اروپا و آمریکا یعنی NTSC و PAL در این ابزار به صورت کامل پشتیبانی خواهد شد. تمامی کارهایی که پس از ذخیره سازی اطلاعات انجام می شود ابتدا قابل نمایش خواهد بود و اگر در زمان طراحی اشکالی رخ داده باشد می توان پس از مشاهده پیش نمایش آن را به راحتی مورد تغییر قرار داد. نکته پایانی هم این که منوهایی که از سوی کاربر از داخل طرح ها انتخاب می شوند همگی قابل تغییر دستی خواهند بود تا کاربر بتواند آنچه که می پسندد را مورد استفاده قرار دهد. نسخه جدید این نرم افزار را به کسانی که به طور حرفه ای به نگهداری فیلم های خود می پردازند و یا آنان که دوست دارند فیلم های شخصی خود را با کیفیت دی وی دی همراه با منوهایی زیبا داشته باشند پیشنهاد می دهیم.

دانلود بازدید : 64 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید. VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود.
کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.
VMware Workstation قادر است تا فرمت نرم افزارهای مشابه خود نظیر virtual PC را هم بازخوانی نماید. سرعت در اجرای سیستم عامل ها و سادگی کار با ابزار و همیچنین سوئیچ کردن دسکتاپ ها تنها با کشیدن و رها کردن ساده از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.
یک مورد که اهمیت بسیاری نیز دارد این است که کاربران تنها با یک رایانه و این نرم افزار قادر خواهند بود تا شبکه ای را هم برای اهدف مختلف نظیر آموزش یا حتی اجرای پیچیده ترین نرم افزار ها تحت هر سیستم عاملی راه اندازی کنند. نکته ی آخر درباره موفقیت نرم افزار باید ذکر نمود که این نرم افزار 5 سال است که جایزه بهترین ابزار مدیریتی و شبکه ای را از آن خود کرده است . پس این همه خصوصیت و موفقیت تصادفی نمی تواند باشد.


دانلود بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


هرچند نرم افزار Nero‌ را از قدیم به عنوان یک نرم افزار رایت می شناسند اما حالا شرکت Nero قدم ها را فراتر از این ها گذاشته و در هر زمینه ای دستی دارد. تولید نرم افزارهای چند رسانه ای از مهم ترین محصولاتی هستند که Nero اقدام به تولید آن ها نموده و در این میان نرم افزار کامل و غنی چند رسانه ای Nero Video توانسته با امکانات فراوانش کاربران را به سمت خود جذب کند. اجرای فایل های چند رسانه ای صوتی و تصویری ، Capture کردن فایل ها ، ساخت و مدیریت ویدئوها ، ویرایش آن ها به صورت نیمه حرفه ای و تبدیل فرمت های مختلف از جمله مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی هستند که Nero Video در خود جای داده است. واسط کاربری جذاب هم مانند دیگر محصولات این کمپانی قدرتمند از قابلیت هایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. هماهنگی با نرم افزارهای رایج ساخت ویدئو کلیپ نظیر Windows Movie Maker ، ساخت کلیپ های تصویر در تصویر جذاب ، وجود افکت های صوتی و تصویری بسیار زیبا و ده ها قابلیت دیگر در نسخه جدید Nero Video قرار داده شده اند تا کاربران بتوانند با نهایت کیفیت در زمینه های گوناگون به فعالیت بپردازند.

دانلود بازدید : 61 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند ؛ حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است.
بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید. گروه آسان دانلود امنیت اطلاعات و فایل های خود را با محصولات Kaspersky تضمین می کند و پیشنهاد می کند تا کاربران هم این نرم افزارهای امنیتی را برگزینند.

اقدامات پیشگیرانه این نرم افزار:
- اسکن سیستم عامل و برنامه های کاربری برای میزان آسیب پذیری
- اسکن مرورگر IE و بستن آسیب پذیری های این مرورگر
- بستن لینک های مخرب سایت ها
- قابلیت شناسایی کدهای مخرب
- مانیتورینگ جهانی فایل های مخرب در این نرم افزار

قابلیت های بازیابی نرم افزار:
- این نرم افزار قابلیت نصب بروی سیستم آلوده را دارد
- قابلیت غیرفعال کردن عملکرد کلی و یا بخشی از نرم افزار
- قابلیت بازگردانی سیستم به قبل از نابودی فایل های مخرب
- امکان ساخت دیسک برای موارد ضروری

محافظت از داده ها و هویت اشخاص:
- قابلیت بستن لینک هایی که مخرب هستند
- Block کردن تمامی ابزارهای Keylogger
- کیبورد مجازی برای تایپ یوزرها و پسوردها در موارد بسیار حیاتی
- اسکن  کانکشن های و پروتوکل های امنیتی نظیر HTTPS و SSL
- Block نمودن کانکشن های Dial-up غیرمجاز
- از بین بردن فایل های مخربی که در زمان گشت و گذار در اینترنت وارد سیستم می شوند

قابلیت های فیلترینگ نرم افزار:
- قابلیت کنترل فرزندان برای ورود به سایت های خاص
- آنتی اسپم با قابلیت چک کردم Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, The Bat!, Thunderbird
- قابلیت Block کردن سایت های تبلیغاتی

دانلود بازدید : 42 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته جای گرفته اند. استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero Video: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند.

دانلود بازدید : 112 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

دانلود بازدید : 46 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

دانلود بازدید : 38 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


نرم افزاري كه به تازگي نسخه به روز شده آن براي مشاهده و مديريت فايل هاي PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. كاربران در اين ابزار فقط قابليت مشاهده فايل هاي PDF را دارند. اما نمي توان از امكاناتي مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسياري قابليت ديگر چشم پوشي كرد. مهم ترين قابليتي كه در اين ابزار و در نسخه جديد ارائه شده است مديريت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سايت Acrobat است.  پس از نصب اين نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سيستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آيكني كه با نام Acrobat در دسكتاپ سيستم عامل شما ظاهر مي شود مي توانيد سايت Acrobat را در سيستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشيد. در اين سايت كاربران  مي توانند پس از عضويت در سايت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنين مي توانند اسنادي با فرمت PDF و به صورت آنلاين تهيه نمايند. اين نرم افزار محيط كاربري بسيار ساده اما در عين حال جذابي دارد. اين نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Reader X حجمي بسيار پائين دارد كه باعث بالا رفتن كارايي سيستم مي شود. همچنين نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Reader X كه با قيمت 449 دلار عرضه مي گردد، به صورت رايگان عرضه مي شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. اين نرم افزار با اندكي تغييرات جزيي نسبت به ويرايش هاي قبلي ارائه شده است.

دانلود بازدید : 66 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 11 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.

دانلود بازدید : 42 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.

دانلود بازدید : 37 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE9 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت 15 ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند. اما از این مقدمه ها گذشته مایکروسافت قابلیت های فوق العاده جدیدی را به این نسخه اضافه کرده که مطمئنا در انتخاب کاربران نقش بسیار بالایی را ایفا می کنند . اولین نکته این است که مایکروسافت و توسعه دهندگان IE تغییرات چشم گیری را در قسمت واسط گرافیکی برای کاربران ترتیب داده اند که امروزه در انتخاب کاربران نقش مهمی را ایفا می کند ؛ سرعت بالاتر در نمایش صفحات سایت ها با بهره گیری از موتورهای پردازشی فوق العاده قوی تر برای جاوا ، بهره گیری از نسل آینده تکنولوژی های تحت وب و همچنین نسخه های جدید CSS و HTML حاصل شده است.

دانلود بازدید : 27 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


مدت زمان زیادی نیست که نسخه جدید از مرورگر Safari‌ عرضه شده است. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود، چراکه براساس نسخه های ارائه شده آزمایشی از محیط کاربری آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 از Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند. به نظر می رسد این مرورگر که Apple ادعا کرده تجربه ی جدید برای وارد شدن به دنیای مجازی اینترنت است لیاقت این همه تعریف و تمجید را داشته باشد.
در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتاش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید. طراحی این نسخه به یک پیکسل بیشتر شبیه است تا یک مرورگر ، پیکسلی که به صورت Wide نمایش داده می شود. این طراحی جدید که بسیاری از قابلیت های آن تنها در استفاده کاربران نمایان خواهد شد علاوه بر جذابیت در استفاده، باعث افزایش سرعت وبگردی و کارآیی بهتر نرم افزار خواهد شد.
سرعت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریعتر و حتی به گفته Apple طبق آزمایشات انجام شده 4.5 برابر سریعتر از نسخه های قبلی نیز می باشد. در مورد این که آیا از دیگر مرورگرها هم سریعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجرای هرچه بهتر جاوا اسکریپت ها این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. این مرورگر با توجه به این که چندسالی هست که ارائه می شود مطمئنا قابلیت هایی که در میان همه مرورگر ها رایج است را در خود نگاه داشته و به این ترتیب امکاناتی نظیر Tab Browsing ، Pop-up Blocker و یا از این قبیل امکانات را در خود نهفته دارد. Safari که حالا بیش از 70 میلیون کاربر در دنیا دارد در نسخه 5 قصد دارد تا با کنار زدن تمامی رقبا به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود، هرچند کار سختی دارد اما شاید با این همه قابلیت کلیدی جدید و با این محیط کاربری فوق العاده جذاب زیاد دور از دسترس نباشد. یکی از قابلیت هایی که در Safari 5 بسیار نمایان است، وجود Top Sites نیز می باشد. این امکان جالب که قبلا در نسخه های مختلف Opera نمونه هایی را از آن دیده بودیم باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند، البته شاید در ابتدا این طرح بسیار شبیه به همان طرح Opera باشد اما در عمل تا حدود زیادی متفاوت و البته جالب تر است زیرا کاملا متحرک و تا حدودی سه بعدی طراحی شده است. سایت هایی که در این قابلیت جدید تعریف می شوند را می توان براساس سلیقه شخصی مورد بازبینی قرار داد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از مرورگر Safari را حتما مورد استفاده قرار دهید تا از قابلیت های فراوان آن بهره مند شده و لذت وبگردی را در چندان احساس نمائید.

دانلود بازدید : 41 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

دانلود بازدید : 52 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


360Amigo System Speedup قرار است تا وقتی به عنوان یک نرم افزار بهینه ساز وارد سیستم کاربران می شود با یک اسکن 360 درجه ای سیستم را به نهایت سرعت و کارآیی برساند. نرم افزاری که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار 360Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست، قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

دانلود بازدید : 42 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



شاید شما که این مطلب را می خوانید هم از دسته افرادی باشید که برای ورود به دهکده جهانی اینترنت از ارتباط خط تلفن و یا به اصطلاح Dial-Up استفاده می کنید. این پل ارتباطی اگرچه دسترسی بسیار آسان را به دنیای مجازی اینترنت فراهم می آورد اما چندسالی هست که به دلیل پائین بودن سرعت و بسیاری از مسائل دیگر جای خود را به نوعی دیگر از ارتباط ها یعنی ADSL داده است. هرچند بسیاری از مناطق و خانه ها از ارتباط ADSL بهره می برند اما بازهم تعداد زیادی از کاربران هستند که از Dial-Up استفاده نموده و همیشه از سرعت پائین آن رنج برده اند. ما پیشنهادی برای این دسته از کاربران داریم . استفاده از نرم افزار Internet Cyclone می تواند تا حدود زیادی به افزایش سرعت و بهینه سازی ارتباط با اینترنت کمک کند.
این نرم افزار باحجم بسیار اندک ، استفاده بسیار آسان و عملکرد خودکار می تواند تا حدود 200 درصد به افزایش سرعت اینترنت کمک کند. Internet Cyclone که با انواع پل های ارتباطی سازگار است با انجام یک سری کارها باعث می شود سرعت گشودن یک صفحه وب ، دانلود و آپلود فایل ، انجام بازی های آنلاین و ... در انواع ارتباط ها کمک زیادی کند.
برای این که سرعت اینترنت خود را تا حد مناسبی با افزایش رو به رو کنید پیشنهاد می کنیم این نسخه را دریافت کرده و از آن بهره مند شوید.

دانلود بازدید : 62 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار VMware Workstation  یعنی کلیک نمائید. این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 450 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Oracle تنها حدود 90 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست.
سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven) است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند. با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس ، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Oracle را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.

دانلود بازدید : 32 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد. SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

دانلود بازدید : 58 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سیستم عامل ویندوز دارای گستردگی زیادی می باشد. به دلیل همین گستردگی کاربران غیر حرفه ای کامپیوتر در کنترل همه نقاط ویندوز دچار مشکل می شوند و انجام تنظیمات به صورت دستی برای آن ها بسیار دشوار است.تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر و ... . به این گونه اقدامات که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود ، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی وغیر حرفه ای برنمه های تحت عنوان بهینه سازی ویندوز ساخته شده اند. کاربران دیگر دچار مشکل نمی شوند زیرا تمامی تنظیمات مورد نظر را در یک برنامه خواهند یافت و دیگر دچار سردرگمی نمی شوند. نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم یکی از مشهورترین این برنامه هاست. Ashampoo WinOptimizer یکی از شناخته ترین شده ها در این زمینه است. این نرم افزار محصول شرکت نرم افزاری قدرتمند Ashampoo می باشد که این شرکت در اکثر زمینه های کامپیوتری اقدام به ساخت نرم افزارهای کاربردی می کند. نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت ashampoo با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است. این نرم افزار که نسخه جدید ان به تازگی عرضه شده است دارای سازگاری با نسخه جدید ویندوز ، یعنی ویندوز Vista نیز می باشد.

دانلود بازدید : 70 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

DAEMON Tools Pro Advancedنرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است. این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است. این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند. DAEMON Tools Pro Advanced یکی از نرم افزارهای فوق العاده مفیدی است که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت ها تا 32 درایو مجازی همزمان را بارگزاری کند. سرعت بسیار بالا از کلیدی ترین خصوصیات این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان با این محصول قدرتمند ارتباط برقرار کرد و ایمیج های موجود را در آن مدیریت کرد، این امر هم به سبب واسط گرافیکی ساده ای که برای نرم افزار طراحی شده است. نسخه جدید اين نرم افزار را آماده کرده ایم تا با دریافت آن ایمیج های خود را با این شبیه ساز بارگزاری کنید.

دانلود بازدید : 29 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار WebcamXP Pro ابزاري مفيد براي كساني است كه به وبكم و ارتباطات آنلاين تصويري خود اهميت ويژه اي مي دهند. نرم افزاري قدرتمند و نسبتا قديمي كه براي مديريت كامل وبكم ها طراحي شده است،‌ اين نرم افزار قدرتمند كه امكان ضبط خروجي وبكم را به كاربران مي دهد در بسياري از موارد مي توان به صورت امنيتي هم مورد استفاده قرار گيرد. براي مثال كاربر مي تواند در موارد خاص كه نياز به ضبط تصاوير دارد از وبكم به منظور ضبط فيلم از محلي خاص استفاده كند.
 امنيت بالايي هم براي كاربران در نظر گرفته و اجازه ورود هكرها براي هك وبكم را نمي دهد، قرار دادن فيلم به جاي تصاوير خروجي وبكم يكي از خصوصيات جالب اين نرم افزار است. يعني كاربر مي تواند به جاي تصاوير زنده خود در ارتباطات آنلاين تصاوير ضبط شده اي را قرار دهد بدون اين كه طرف مقابل متوجه اين امر شود، در حقيقت اين كار همان يك وبكم مجازي است كه حتي بدون وجود وبكم به صورت سخت افزاري هم قابل اجرا خواهد بود. استفاده آسان از نرم افزار و تمامي گزينه هاي موجود در آن، سهولت در برقراري ارتباط با وبكم و سرعت بالا در ارتباطات و همچنين سازگار با انواع وبكم ها از جمله ديگر قابليت هاي مهم اين نرم افزار به شمار مي رود. نكته پاياني هم حجم مناسب اين نرم افزار است كه در مقايسه با نرم افزارهاي مشابه اصلا قابل مقايسه نيست.

دانلود بازدید : 49 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازی بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمند Game Booster را به شما پيشنهاد مي كند.
با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد.

دانلود بازدید : 44 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان ++C  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان می باشد و یکی از قابلیتهای بسیار جالب این نرم افزار توانایی برنامه ریزی و اضافه کردن زبان جدید توسط کاربر را دارا میباشد. با استفاده از دستیار برنامه میتوانید زبان مورد نظر خود را به صورت پیشرفته شخصی سازی نمایید و تمامی سلایق و علایق خورد را در نرم افزار بگنجانید. در صورتی که شما علاقه مند به برنامه نویسی میباشد میتوانید از این نرم افزار قدرتمند به عنوان ادیتور بسیار پیشرفته و قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان برنامه نویسی است. پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی همچون ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML

دانلود بازدید : 79 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


وقت آن رسیده است که پلیری متفاوت از آن چه که تا به حال دیده اید را تجربه کنید !پلیری بسیار جالب با حجمی مناسب با قابلیت های فراوان که که می تواند مدیریت فیلم های خود را با فرمت هایی متفاوت به آن بسپارید و با خیالی آسوده به تماشا و لذت بردن از آن ها بنشینید. DVD X Player Professional نام نرم افزاری بسیار مناسب می باشد که علاوه بر نمایش فیلم ها و موزیک ها قادر است با بهترین کیفیت و کمترین فضای اشغال شده از حافظه و هارد دیسک DVD ها را هم به حرکت درآورد. استفاده آسان از نرم افزار نکته ای است که هرکاربری را مجذوب خود می کند. محیطی جذاب و متفاوت با رنگ بندی جالب همراه با امکانات متعدد می تواند هرکاربری را بر استفاده از آن وادارد. DVD X Player Professional علاوه بر این که ویدئو ها را به نمایش در می آورد از صداهای بسیار با کیفیت (Dolby&DTS) نیز به صورت کامل پشتیبانی به عمل می آورد. کاربران اغلب انتظار دارند یک نرم افزار بتواند خواسته های آنان را برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا برآورده سازد. در مورد DVD X Player Professional باید ذکر نمود که با قابلیت هایی که دارد قادر است اکثر خواسته ها را برآورده سازد. جالب است که بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت و قدرت در پخش تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری با حافظه یا رم 64 مگابایت هم می تواند کار کند. فرمت های صوتی و تصویری که DVD X Player Professional پشتیبانی می کند بسیار است از جمله معروف ترین آن ها می توان به: DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و اکثر فرمت های رایج اینترنتی اشاره نمود. قادر است تا به ضبط و ذخیره DVD ها با فرمت رایج ویدوئی MPEG2 و فرمت رایج صوتی یعنی MP3 بپردازد . ویدئو ها را به چند بخش تقسیم کند. از صحنه های فیلم عکس بگیرد. قابلیت پخش دستگاه های تصویر برداری مانند WEB Cam ها را دارد. می تواند از انواع صداها با کیفیت های متفاوت از 2 Speaker تا صدای 7 به 1 را پشتیبانی کامل به عمل آورد. قادر به نمایش اسلاید شو ها با موزیک های دلنشین آن ها است. در حقیت آنچه که از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر انتظار می رود را می توان در یک ابزار با نام DVD X Player Professional مشاهده نمود.

دانلود بازدید : 41 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بی شک نرم افزار ACDSee Pro یکی از کامل ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت تصاویر به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا از تمامی فرمت های تصویری به طور کامل پشتیبانی می کند از محیط کاربری فوق العاده جذابی هم بهره می برد، این محیط کاربری جذاب که در نسخه جدید به شکل چشمگیری تغییر یافته و به جذاب تر شدن آن کمک کرده دسترسی کاربران را به قابلیت های مختلف نرم افزار آسان ساخته است. ویرایشگر داخلی این ابزار که از قابلیت های مناسبی برای ویرایش تصاویر بهره می برد از مهم ترین شاخصه های این محصول ACDSee نیز محسوب می شود.
ساخت اسلاید شو های حرفه ای ، طراحی سی دی های اسلاید شو ، تغییر فرمت تصاویر به یکدیگر، ارسال تصاویر به دوستان از طریق پست الکترونیک و به اشتراک گذاری آن ها از دیگر قابلیت های این ابزار به شمار می رود. شکی نیست که پلیر موجود در این نرم افزار همچنان یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود چراکه کاربر با یک نرم افزار در حقیقت چند نشانه را هدف رفته و علاوه بر مدیریت حرفه ای تصاویر، اجرای فایل های صوتی و تصویری و همچنین ویرایش تصاویر را می تواند با یک نرم افزار انجام دهد. ضمن آن که قابلیت هایی هم که در بالا به آن ها اشاره شد به این موارد اضافه خواهند شد.
از جمله مهم ترین این موارد تغییر می توان به بهینه شدن نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا و ویندوز 7 برای داشتن سرعت بالا در مرور و پردازش تصاویر اشاره نمود. محیط کاربری این نسخه هم با تغییرات زیادی رو به رو شده که می توان گفت در این دسته نرم افزارها شاید بی نظیر باشد. حالت های مختلف Manage mode ، View mode ، Process mode و Online mode دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف ACDSee Pro آسان تر خواهند ساخت. قابلیت های جدید دیگری هم اضافه شده است که می توان در طول کار با نرم افزار به تدریج با آن ها آشنایی پیدا کرد.

دانلود بازدید : 53 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند. در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند. پس از مدت زمان نسبتا طولانی استفاده از ویندوز حتما شاهد پایین آمدن سرعت سیستم خود بوده اید، این کاهش سرعت به دلیل سنگین شدن ویندوز می باشد که بعضی از کاربران به اشتباه فکر می کنند که  سرعت قطعات کامپیوتر پایین آمده و به فکر ارتقاع سخت افزار خود می افتند! یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز باقی ماندن بقایای برنامه هایی است که به طور صحیح پاک نشده اند. بعضی از برنامه نویسان نیز متاسفانه به دلیل تنبلی یا ... طوری برنامه ها را می سازند که در هنگام پاک شدن در قسمت Add/remove Programs ویندوز، فقط اجزای اصلی آنها پاک شده و خیلی از قسمت های آن در ریجستری و سطح دیسک باقی می ماند.این قسمت ها به مرور زمان و با نصب و پاک کردن تعداد زیادی برنامه روی هم جمع شده و باعث سنگینی و کاهش سرعت  ویندوز می شوند.Ashampoo UnInstaller  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی نرم افزارها به طور کامل از سیستم می باشد. همان طور که در نام این برنامه مشخص شده است این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی در زمینه های مختلف فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم می باشد خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند. همچنین این نرم افزار میتواند لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را به سرعت بالا نصب نماید که این کار در برنامه add or remove programs ویندوز امکان پذیر نمی باشد.


دانلود بازدید : 57 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


شاید کمتر کاربری باشد که از نرم افزار Zoom Player برای اجرای فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کند اما این دلیلی بر عدم وجود قابلیت های کلیدی در این نرم افزار نیست و بالعکس این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار مهمی است که هریک از آن ها می تواند یک کاربر را متقاعد سازد تا از آن استفاده کند. محیط کاربری ساده اما بسیار جذابی که کمک می کند کاربران مبتدی به سادگی به تمامی قسمت های مختلف نرم افزار دسترسی پیدا کنند یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار تعریف شده است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری مورد دومی است که کاربران دقت زیادی به آن دارند چراکه بسیاری معتقدند که تنها استفاده از نرم افزاری که بتواند تمامی فرمت ها را اجرا کند کافی است. Zoom Player قادر است تا دی وی دی های فیلم را با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند تا علاوه بر اجرای فرمت های معمول کاربران بتوانند از این نرم افزار به عنوان یک دی وی دی پلیرهم از استفاده نمایند. قابلیت ارتباط با انواع موبایل ها ، فلش دیسک ها و سیستم های صوتی و تصویری برای اجرای فایل های چند رسانه ای، اجرای فایل های چند رسانه ای آنلاین و حجم پائین در کنار اجرای سریع از دیگر خصوصیات این ابزار به شمار می روند. Zoom Player سه نسخه دارد که نسخه Home Max کامل ترین نسخه بوده که تمامی قابلیت ها را در بر می گیرد. آخرین نسخه را می توانید به راحتی دریافت کرده و از امکان فوق العاده آن استفاده نمائید.

دانلود بازدید : 58 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با این که تعداد رنگ ها و طیف آن ها هرروز گسترده تر می شود ولی هنوز هم کاربرانی هستند که تصاویر سیاه و سفید قدیمی را به تصاویر دیجیتالی فعلی ترجیح می دهند و هنوز سعی می کنند از تصاویر سیاه و سفید به عنوان خاطرات خود استفاده کنند. Nik Software Silver Efex Pro یکی از پلاگین هایی است که مخصوص نرم افزار فتوشاپ عرضه شده و برای ویرایش تصاویر سیاه و سفید بسیار مناسب و کارآمد است. این پلاگین که مجموعه ای از ابزار لازم برای کار برروی این نوع تصاویر را دارد با سرعت پردازشی بسیار مناسب و افکت هایی که از پیش در نرم افزار تعریف شده اند کار را به صورت چشمگیری به پیش می برد.
با توجه به این که تصاویر سیاه و سفید معمولا جنبه تزئینی دارند می بایست از افکت هایی استفاده کرد که به تصاویر همخوانی داشته باشند. ابزارهایی که در این پلاگین گنجانده شده اند ؛ پیش نمایش از عملکردهای مختلف کاربر ، استفاده آسان از پلاگین ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و الگوریتم های طراحی ، تنظیم نور به صورت داینامیک و ده ها قابلیت دیگر از جمله دیگر مواردی هستند که در پلاگین Nik Software Silver Efex Pro به وضوح به چشم می خورد.

دانلود بازدید : 38 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار PowerISO یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش ایمیج های سی دی و دی وی دی میباشد، که اجازه باز کردن،خارج سازی، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل های ISO را به شما میدهد. Mount کردن اینگونه فایل ها در Drive مجازی داخلی ایجاد شده توسط همین نرم افزار و پردازش تقریبا تمامی Image های سی دی و دی وی دی و...قابلیت پشتیبانی از تمامی فایل های Image مانند Format های ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و غیره... ساخت چندین Drive مجازی برای استفاده چند Image بصورت همزمان. قابل توجه کاربران عزیزی که فایلهای حجیم مانند "Tell Me More Premium English" را دریافت کرده اند و میگویند به چه صورت آنرا بروی سیستم خود اجرا کنیم؟! اینگونه فایل ها یا باید بروی DVD یا CD ریخته شوند و یا اینکه توسط این نرم افزار بصورت مجازی Mount بشود. این نرم افزار یک Drive CD/DVD مجازی میسازه و فایل Image شما رو وارد اون میکنه، مانند این میمونه که شما CD/DVD خودتان رو Write کرده اید و دارید از آن استفاده می کنید!

دانلود بازدید : 61 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

دانلود بازدید : 57 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

دانلود بازدید : 48 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

دانلود بازدید : 52 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


Focus Photoeditor یک ویرایشگر فوق العاده حرفه ای برای تصاویر به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که در عین سبک بودن قابلیت های بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری کاملا متفاوتی نسبت به نرم افزارهای دیگر بهره می برد امکاناتی نظیر ویرایش حرفه ای تصاویر با دارا بودن امکاناتی کامل را به کاربر هدیه می دهد.Focus Photoeditor نه تنها یک ویرایشگر تصویر است بلکه قدرت مرور و مدیریت تصاویر را هم داشته و می تواند به سادگی مدیریتی کامل را بروی عکس ها انجام دهد. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت آلبوم های تصاویر برای صفحات وب است که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد و البته بسیاری از شرکت های نرم افزاری در این زمینه فعالیت می کنند.
افکت ها و براش های موجود در این نرم افزار قادرند تا دستان کاربر را برای به وجود آوردن بهترین تغییرات در تصاویر کمک کنند. نسخه جدید این نرم افزار والبته نسخه های قبلی قابلیت سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی عکاسی را نیز دارند که این امر خود می تواند کمک زیادی در ویرایش و مدیریت تصاویر به کاربران نماید. سرعت ویرایش و پردازش تصاویر در این نرم افزار فوق العاده بالا و مثال زدنی در میان نرم افزارهای مشابه است. همه فرمت های رایج عکس در این ابزار قابلیت بهره وری دارند، از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این نرم افزار ساخت و طراحی تصاویر به صورت نقاشی، ساخت کاورها برای انواع سی دی ها ، طراحی لوگو و ... را به صورت حرفه ای نام برد. نسخه ی جدید این نرم افزار بسیار کامل که بیش از 30 فیلتر را در خود جای داده است در دستان شما و برروی سایت آسان دانلود قرار گرفته است، به سادگی می توانید آن را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 272
  • بازدید کلی : 10,867