loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 107 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


استفاده از فاکتور خرید امروزه تقریبا در تمامی شغل ها رواج دارد و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده اند از فاکتور استفاده می کنند و حالا مثل زمان قدیم فاکتورها معمولا دست نویس نیستند و فاکتورهای چاپی جای آن را گرفته است. فاکتورهایی که بعضی از آن ها توسط نرم افزارهای حسابداری تولید می شوند و کار را هم فوق العاده ساده می نمایند. اما هدف ما از این توضیحات معرفی نرم افزاری کارآمد و مفیدی است که صاحبان فروشگاه ها می توانند محصولات خود را به همراه یک فاکتور زیبا و شکیل ارائه دهند. این نرم افزار که کاملا ایرانی و البته رایگان هم می باشد MohsenSoftware Faktor نام دارد و البته همانطور هم که از نامش پیداست محصول شرکت نرم افزار محسن سافت می باشد. این نرم افزار ساده که محیط جالب و کاربرد پسندی هم دارد قابلیت های ساده اما مفیدی دارد که تقریبا همه مشاغل می توانند از آن به عنوان ارائه فاکتور بهره بگیرند.
ارائه به صورت دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ، سرعت بسیار مناسب ، ذخیره سازی با فرمت های دلخواه و رایج ، اضافه کردن محصولات به انبار به همراه کد کالا ، ارائه فاکتورهایی زیبا و شکیل به همراه لوگو شرکت ارائه دهنده محصول و چندین و چند قابلیت دیگر که این ابزار به فروشندگان محصولات ارائه می دهد.

دانلود بازدید : 67 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


ساخت چارت و دیاگرام می تواند در آموزش و آشنایی کاربران با یک سلسله مراتب بسیار موثر باشد. وقتی دیاگرامی از سلسله مراتب در یک اداره یا شرکت بزرگ طراحی می شود مشتری به راحتی می تواند تشخیص دهد در هریک از مراجعات خود می بایست به کدام مسئول مراجعه کند و به این ترتیب سرعت عملکردها افزایش پیدا کرده و در زمان صرف جویی خواهد شد. Edraw Max یکی از نرم افزارهای کارآمدی است که در این زمینه می تواند فوق العاده مفید باشد. این نرم افزار ساده اما جالب و قدرتمند توانایی خلق انواع چارت های گرافیکی را دارد و به واسطه استفاده از منوهای ریبون طراحی ها را بسیار آسان می سازد.
طرح های آماده فراوان بر مبناهای مختلف از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار به چشم می خورد ؛ کاربر می تواند با تعیین اهداف خود یکی از طرح ها را انتخاب کرده و نمودار یا چارت مورد نظر را رسم کند. نهایت کیفیت در ذخیره سازی ، هماهنگی با مجموعه آفیس ، پشتیبانی از جدول ها ، ادیتور ساده و البته قدرتمند نرم افزار ، وجود بیش از 200 Clip Art و ده ها قابلیت دیگر که Edraw Max با استفاده از آن ها توانایی کاربران را در خلق چارت ها افزایش می دهد.

دانلود بازدید : 38 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


نرم افزاري كه به تازگي نسخه به روز شده آن براي مشاهده و مديريت فايل هاي PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. كاربران در اين ابزار فقط قابليت مشاهده فايل هاي PDF را دارند. اما نمي توان از امكاناتي مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسياري قابليت ديگر چشم پوشي كرد. مهم ترين قابليتي كه در اين ابزار و در نسخه جديد ارائه شده است مديريت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سايت Acrobat است.  پس از نصب اين نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سيستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آيكني كه با نام Acrobat در دسكتاپ سيستم عامل شما ظاهر مي شود مي توانيد سايت Acrobat را در سيستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشيد. در اين سايت كاربران  مي توانند پس از عضويت در سايت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنين مي توانند اسنادي با فرمت PDF و به صورت آنلاين تهيه نمايند. اين نرم افزار محيط كاربري بسيار ساده اما در عين حال جذابي دارد. اين نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Reader X حجمي بسيار پائين دارد كه باعث بالا رفتن كارايي سيستم مي شود. همچنين نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Reader X كه با قيمت 449 دلار عرضه مي گردد، به صورت رايگان عرضه مي شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. اين نرم افزار با اندكي تغييرات جزيي نسبت به ويرايش هاي قبلي ارائه شده است.

دانلود بازدید : 44 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان ++C  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان می باشد و یکی از قابلیتهای بسیار جالب این نرم افزار توانایی برنامه ریزی و اضافه کردن زبان جدید توسط کاربر را دارا میباشد. با استفاده از دستیار برنامه میتوانید زبان مورد نظر خود را به صورت پیشرفته شخصی سازی نمایید و تمامی سلایق و علایق خورد را در نرم افزار بگنجانید. در صورتی که شما علاقه مند به برنامه نویسی میباشد میتوانید از این نرم افزار قدرتمند به عنوان ادیتور بسیار پیشرفته و قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان برنامه نویسی است. پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی همچون ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML

دانلود بازدید : 47 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


همیشه فرمت هایی هستند که ما نمی توانیم برروی آن ها مدیریت کاملی داشته باشیم و مجبوریم فایل مورد نظر را به فرمتی دلخواه و رایج تبدیل کنیم. مثلا گاهی پلیرها قادر به پخش همه فرمت ها نیستند و ما مجبور هستیم تا با تبدیل فایل مورد نظر آن را برای پلیر هماهنگ سازی کنیم. نرم افزاری که برای تبدیل همه فرمت ها می توان از آن بهره برد All File to All File Converter 3000 نام دارد. نرم افزار فوق العاده کامل و غنی که تقریبا همه فرمت های رایج در زمینه های گوناگون را پشتیبانی کرده و کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد.
این ابزار کارآمد که حجم بسیار مناسبی هم دارد با شناسایی انواع فرمت ها این قابلیت را به کاربر می دهد که فرمت خروجی را انتخاب کرده و به راحتی تبدیل را انجام دهد. تبدیل اسناد با فرمت های مختلف به فرمت رایج PDF از جمله مهم ترین خصوصیتی است که در همان مراحل اولیه کار به چشم می خورد ؛ ایمن سازی از طریق قرار دادن پسورد ، سهولت در استفاده از نرم افزار ، پشتیبانی از انواع استانداردها و چندین و چندین قابلیت دیگر که All File to All File Converter 3000 با خود به همراه دارد از جمله مواردی هستند که به عنوان قابلیت های کاربردی در این نرم افزار مشاهده می شوند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 289
  • بازدید کلی : 10,884