loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 32 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
نسخه 2012 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني نیست كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت آسان دانلود دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.

دانلود بازدید : 49 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار مديرتي كامل بر روي فايلهاي خود داشته باشيد.  دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و ... ميباشد. شما متوانيد با اين ويندوز اكسپلورر پيشرفته تمامي جزئيات هارد ديسك و فايلها و همچنين مشاهده چندين قسمت هارد ديسك به صورت همزمان در تب هاي مختلف و با استفاده از جزييات كامل و پيشرفته و همچنين نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد

دانلود بازدید : 55 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

Sony ACID Music Studio یکی دیگر از محصولات چند رسانه ای است که در این چند ساله اخیر توانسته با داشتن قابلیت های فراوان جای خود را در میان کاربران حرفه ای پیدا کند. میکس و مونتاژ و ساخت فایل های صوتی و موزیک ها مهم ترین قابلیت این ابزار به شمار می روند. نرم افزاری قدرتمند که تمامی ابزار لازم برای ساخت یک موزیک زیبا را داشته و می تواند به میکس نمودن فایل های صوتی دیگر گوشنوازترین فایل های صوتی را پدید آورد. انواعی از افکت های صوتی ، سازگاری با انواع فرمت ها و امکان Import کردن از انواع سیستم های صوتی دیگر به همراه قابلیت ضبط صداها با نهایت کیفیت از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت هایی هستند که در نسخه 8 این ابزار دیده می شوند.
در مورد امکانات این ابزار باید این گونه بیان نمود که هرکاری کاربر بخواهد می تواند بر روی موسیقی ها انجام دهد و صد البته با هر کیفیتی و هر فرمتی که بخواهد قادر به ذخیره سازی موسیقی ها می باشد. محیط کاربری بسیار زیبا اما در عین حال بسیار کاربردی نیز می باشد. به طوری که هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای به سادگی می توانند خواسته های خود را با این ابزار انجام دهند.نرم افزار Sony ACID Music Studio امکان ساخت فایل های با پسوند MIDI را که از حجم بسیار پائین اما کیفیت بالایی برخوردار هستند را دارا بوده و به همین دلیل می توان آن را از دیگر نرم افزارهای مشابه مجزا ساخت. این ابزار به دو صورت Pro و Music Studio عرضه می شود که در پست های قبلی نسخه Pro را به شما معرفی کرده ایم و در این مطلب هم نسخه جدید Sony ACID Music Studio را برای دانلود قرار داده ایم تا بتوانید از ویرایش موزیک های خود به صورت کاملا حرفه ای لذت ببرید.

دانلود بازدید : 54 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


يكي از مشكلاتي كه كاربران رايانه در پيش رو دارند كاهش شديد سرعت بعد از چند ماه استفاده از رايانه مي باشد. اگر كمي دقت كرده باشيد در زماني كه رايانه خود را خريداري نموده ايد و يا در زماني كه ويندوز جديد بر روي سيستم خود نصب كرده ايد. رايانه شما از سرعت خوب و بالايي برخودار مي باشد. اين افت سرعت در مواقعه اي آنچنان زياد ميشود كه كاربر مجبور به تعويض سيستم عامل رايانه خود مي نماييد و در صورتي كه نرم افزارهاي زيادي بر روي سيستم عامل خود نصب كرده باشيد اين كار كمي سخت به نظر مي رسد. برخي از اين افت و كاهش سرعت رايانه از نحوه استفاده شما از سيستم عامل مي باشد و در بعضي از مواقع با انجام كارهاي گوناگون همانند يكپارچه سازي هارد ديسك، بهينه سازي ريجيستري ويندوز و ... مي باشد كه كاربران بايد هميشه و در زمان هاي مختلف اين كار را انجام دهند در صورتي كه شما اطلاع كافي از انجام برخي از ترفندهاي افزايش سرعت نداريد ميتوانيد از نرم افزارهاي بهينه ساز سرعت رايانه استفاده نماييد. يكي از بهترين نرم افزارهاي افزايش و بهينه ساز رايانه مجموعه قدرتمند System Speed Booster مي باشد. با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد از كوچكترين تنظيمات سيستم عامل ويندوز تا بزرگترين تنظيمات ويندوز را انجام دهيد. اين برنامه مي تواند به بهينه سازي عملكرد رايانه شما كمك نماييد و با تغيير تعداد زيادي از تنظيمات و پارمترها كه به صورت عادي در سيستم عامل ويندوز شما پنهان است بتوانيد به عملكرد رايانه خود سرعت بيشتري ببخشيد. يكي از گزينه هاي موجود در برنامه بهينه سازي ريجيستري ويندوز مي باشد كه برنامه به صورت خودكار تمامي ريجيستري ويندوز را اسكن مي نماييد و خطاهاي موجود را برطرف مي سازد و با يكپارچه سازي، تعمير و بهينه سازي قلب ويندوز شما را پاكسازي ميكند و باعث افزايش سرعت و عملكرد رايانه شما مي شود. ديگر نگران اشتباهات ناشي از كار با اين نرم افزار نباشيد چون اين نرم افزار قدرتمند داراي بخشي است كه تغييرات كاربر را به حالت قبلي خود برگردانيد.

دانلود بازدید : 46 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

عناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- ایران به فرم‌های ثبت دامنه‌های جدید دسترسی پیدا کرد
- سه سال و سه طرح
- تابلوی اعلانات اینترنتی
- درمان سرطان با بازی‌های رایانه‌ای
- زندگی از دید گوگل
- قدردانی از این همه استقبال
- چگونه می‌توان از خطر اسکریپت‌ها در امان ماند؟
- اشتراک تصویر صفحه نمایش
- توفان فایرفاکس در راه است
- بشنو و باور نکن
- موجیتو، محصول جدید یاهو با طعم متن‌باز
- سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات
- رایانه‌ای برای اداری‌ها
- مردم کیفیت ارتباطات را از مسئولان بخواهند
- آشنایی بیشتر با تنظیمات منوی Start
- برق‌کشی در رایانه
- بازی با چهره‌ها
- سرعت در بزرگراه
- کدهای مخفی سامسونگ
- بازی، جست‌وجوگران گنج به پاندورا باز می‌گردند
- بازی، جنگی میان رویا و کابوس
- بازی، شهرها را آباد کنید
- موبایل جادویی
- اسپیکر گنجشکی
- و...

دانلود بازدید : 53 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری می نمایند، نرم افزارهایی که هر یک از آن ها با ویژگی های منحصر به فرد خود در این امر اختیارات متعددی را برای کاربران فراهم می کنند. بسیاری از این نرم افزارها که در حال حاضر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد دارای محدودیت تبدیل می باشند. بدین صورت که کاربران در آن ها قادرند تا تعداد مشخصی از فرمت های تصویری مربوط به فایل های ویدئویی را به فرمت های مشخص شده ای تبدیل نمایند و در میان این نرم افزارها، کمتر نرم افزاری به چشم می خورد که قابلیت تبدیل همه نوع فرمت ویدوئی را به یک فرمت دلخواه دارا باشد. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به تبدیل فرمت فایل های تصویری به فرمت دلخواه خود می باشید.WinAVI Video Converter نام نرم افزار مبدلی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا انواع مختلف فایل های تصویری را به یک فرمت دلخواه و مورد نظر تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران از ویژگی های متعددی برخوردار می باشند و با این ویژگی های می توانند تبدیل فرمت یک فایل تصویری را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. این نرم افزار از تمامی فرمت های تصویری پشتیبانی می کند و قادر است تا یک فایل را نیز به هر نوع فرمت تصویری موجود تبدیل کند. این نرم افزار محصولی از شرکت ZJMedie Digital Technology می باشد.

دانلود بازدید : 52 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

Blaze Video Magic Pro مبدل قوی با قابلیت استفاده آسان برای تبدیل فایلهای مالتی مدیا است.شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند در سه مرحله تمامی فرمتهای تصویری رایج خود را با سرعت و کیفیت بسیار بالا به یکدیگر تبدیل نمایید. با داشتن این برنامه شما آزادانه به تبدیل ویدئو، موزیک، تصاویر درون کامپیوتر، MP3 Player ها، MPEG4 Player  های قابل حمل،PS game player ها و یا 3G smart phone ها دسترسی داشته و از آنها لذت خواهید برد. با این برنامه یک زندگی دیجیتالی وسیع و عالی را تجربه خواهید نمود. این نرم افزار با دریافت فایل های مختلف تصویری از ورودی (RM; RMVB; AVI; WMV; ASF; MPG) آنها را طی عملیات سریعی به فرمت مورد نظر شما تبدیل كرده (ASF و AVI) و در خروجی تحویل می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به فشرده سازی فایل های تصویری و كاهش حجم آنها اشاره كرد، كه البته چنین كاری به كاهش كیفیت در فیلم شما منجر خواهد شد.

دانلود بازدید : 69 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 11,130