loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 53 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بعضی مواقع نرم افزارها یا بازی هایی هستند که برای اجرا نیاز به وجود لوح فشرده اصلی دارند ، یعنی تا زمانی که لوح فشرده درون دیسک خوان نباشد نرم افزار یا بازی به صورت کامل اجرا نمی شود ؛ این مورد یکی از مشکلاتی که ایجاد می کند این است که با افزایش اصطحکاک دیسک خوان نوری عمر مفید آن را کاهش می دهد ؛ به همین دلیل هم هست که چند سالی است استفاده از شبیه ساز ها یا همان درایوهای مجازی بسیار مرسوم شده است. به راحتی می توان ایمیج های گرفته شده از دیسک های نوری را با آن ها به صورت مجازی بارگزاری کرد و در بیشتر موارد هم قادر است تا به عنوان یک دیسک خوان معمولی کار خواندن نرم افزار یا بازی را به درستی انجام دهد. نکته مهم دیگر هم سرعت در اجراست ؛ یک سی دی یا دی وی دی با سرعت محدودی در دیسک خوان معمولی قابل اجرا خواهد بود اما به صورت مجازی فوق العاده سریعتر عمل خواهد کرد.
Alcohol 52% یکی از نرم افزارهای فوق العاده مفیدی است که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت ها تا 31 درایو مجازی همزمان را بارگزاری کند. سرعت بسیار بالا از کلیدی ترین خصوصیات این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان با این محصول قدرتمند ارتباط برقرار کرد و ایمیج های موجود را در آن مدیریت کرد ؛ این امر هم به سبب واسط گرافیکی ساده ای که برای نرم افزار طراحی شده است. نسخه جدید Alcohol 52% را آماده کرده ایم تا با دریافت آن ایمیج های خود را با این شبیه ساز بارگزاری کنید.

دانلود بازدید : 105 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

LuJoSoft BoxCover II همانطور هم که از نامش پیداست برای ساخت کاور های زیبا و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار جالب و ساده و رایگان که از واسط گرافیکی ساده ای هم بهره می برد تنها در چند مرحله کوتاه و با چند کلیک ساده تصاویر انتخابی از سوی کاربر را در قالب یک باکس زیبا با کیفیتی مناسب تحویل می دهد. طرح های آماده ای که در این نرم افزار گنجانده شده اند کار را فوق العاده آسان می کنند ؛ ساخت یک باکس شبیه به خروجی های این نرم افزار با ابزارهایی نظیر فتوشاپ حداقل یک ساعت زمان نیاز دارد اما با استفاده از LuJoSoft BoxCover II به راحتی می توان طرح را انتخاب کرده و عکس را در نرم افزار وارد کنیم تا خروجی حاصل شود.
قابلیت استفاده از حالت آینه ای در خلق باکس های تبلیغاتی ، طرح های مختلف برای دی وی دی ها و دیسک های Blu-ray ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی ها به صورت عکس و با فرمت های رایج و چندین و چند قابلیت دیگر از مواردی هستند که این ابزار توانمند در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

دانلود بازدید : 40 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزاري را كه قصد معرفي آن را داريم يك مجموعه كامل و همه كاره جهت تبديل فايل هاي رسانه اي شماست. همه در يك جا جمع شده و تحت عنوان Total Media Converter به حضور شما تقديم مي شود. از اين برنامه شما مي توانيد جهت تبديل انواع فايلهاي رسانه براي ويدئوها،فايلهاي صوتي،دي وي دي ها به هر فيلم يا فايل صوتي با فرمت هاي مطئن ويدئويي،MP3،SWF،FLV،AAC و فرمتهاي ديگر استفاده كنيد.

در اين برنامه ابزارها و قابليتهاي مفيدي براي شما ارائه شده تا فايلهاي دقيقي براي خودتان توليد كنيد. توابع استفاده شده در اين برنامه براي اهداف مختلف استفاده مي شود. تبديل دي وي دي : با استفاده از اين تابع در برنامه شما مي توانيد فايلهاي دي وي دي خودتان را به هر فرمت ديگر از قبيل AVI, MPEG, WMV, MP4, RM, MOV, 3GP, VOB, FLV, MP3, WMA و فرمتهاي ديگر تبديل كنيد. تبديل فرمتهاي مختلف تصويري و صوتي با بخش تبديل ويدئو : با Total Media Converter شما همچنين مي توانيد هر فرمت ويدئويي و صوتي را به فرمت هايي مانند AVI, MPEG, WMV, MP4, H.264/AVC, MOV, MKV, AVCHD, 3GP و غيره تبديل كنيد. ويرايش توابع با ارزش : شما مي توانيد تنظيمات خروجي فايلهاي ويدئويي و صوتي خودتان را بر اساس نيازتان سفارشي كنيد . همچنين شما مي توانيد در طول فايل ويدئويي به آنها تصوير يا متن نيز اضافه كنيد. سيستم عامل هاي پشتيباني شده توسط اين نرم افزار شامل NT4/2000/2003/XP ویندوز و ویندوز ویستا ، ویندوز 7 مي باشند.سخت افزاري كه شما جهت استفاده از اين نرم افزار نياز داريد بصورت خلاصه شامل  پردازنده اینتل یا AMD 800MHz یا بالاتر ، حافظه 512MB یا بیشتر مي باشد كه اين حداقل سيستم مورد نياز است .

دانلود بازدید : 38 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


برای بسیاری از کاربران حتما پیش آمده که گاهی پس از دانلود یک فایل فشرده با پیغام خراب بودن آن رو به رو می شوند و یا در سیستم رایانه ای خود پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی در بازگشایی مجدد فایل ها پیغامی نمایش داده می شود که نشان دهنده خراب بودن فایل است. زمانی که حجم فایل های دانلود شده که معمولا به صورت چند قسمتی هستند زیاد شود دانلود دوباره آن کاری سخت و هزینه بر خواهد بود به همین دلیل ما نرم افزاری به نام GetData Zip Repair را پیشنهاد می دهیم که توانایی تعمیر فایل های Zip را داراست. این نرم افزار کارآمد پس از نصب برروی سیستم کاربر ، می تواند فایل های فشرده ای که در به دلایل مختلف خراب شده اند را تعمیر کند.
تعمیر خطاهای CRC یکی از مفیدترین امکاناتی است که در این نرم افزار به چشم می خورد. پشتیبانی از فایل های حجیم حتی بیش از 2 گیگابایت هم از جمله خصوصیاتی است که اهمیت زیادی در کاهش هزینه ها و صرف وقت دارد. به هرحال با حجم مناسبی که GetData Zip Repair دانلود می تواند گزینه بسیار خوبی برای همه کاربران باشد.

دانلود بازدید : 60 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

هریک از ما کاربران برای ارتباطات از طریق اینترنت معمولا به پیام رسان ها یا همان مسنجرها روی می آوریم چرا که دسترسی به آن ها ساده ، رایگان و با قابلیت های فراوان هستند. بسیاری از ما کاربران حتی از چند پیام رسان مختلف استفاده می کنیم تا بتوانیم با دوستان و آشنایان خود راحت تر از گذشته ارتباط برقرار کنیم ؛ اما همین تعدد پیام رسان ها گاهی کار را سخت می کند و می بایست همیشه با چند پیام رسان در ارتباط بود و مدام چک کرد که آیا فلان پیام رسان به درستی کار می کند یا خیر؟ یا پس از نصب ویندوز باید چند مسنجر نصب کرد تا بتوان با سرویس های مختلف ارتباط برقرار نمود. اما ما قصد داریم شما را با مسنجری آشنا کنیم که با تمامی پیام رسان های رایج سازگار بوده و می تواند با هریک از آن ها ارتباط برقرار کند.
این پیام رسان که  Nimbuzz نام دارد به راحتی با تمامی سرویس دهنده های رایج سازگار بوده و به طور مثال می تواند از یاهو به جیمیل پیام ارسال کند یا این که با آنلاین شدن این نرم افزار چند آیدی با سرویس دهنده های مختلف آنلاین گردند. این مسنجر به مانند دیگر پیام رسان ها قابلیت های متعددی از جمله چت به صورت ارسال پیام و چت صوتی و تصویری را برای کاربران آماده ساخته است. به اشتراک گذاری فایل ها ، استفاده از شکلک ها ، واسط کاربری جذاب ، استفاده آسان از پیام رسان و ده ها قابلیت دیگر که  Nimbuzz به کاربرانش هدیه می دهد.

دانلود بازدید : 75 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار های رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP می باشد كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم مي سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد.  Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!

دانلود بازدید : 35 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


پروش ماهي يكي از موارد مورد علاقه افراد در منزل مي باشد. شايد بيشتر شما دوستان در منزل آکواریوم داريد و از ماهي هاي خود به خوبي نگهداري مي كنيد. و شايد هم جزو آن دسته از افراد هستيد كه علاقه به اين كار دارد و دوست داشيد يك آکواریوم خريداري كنيد و ماهي هاي رنگارنگ را در آن پروش دهيد. نگاه كردن به آب و مخصوصا شناي ماهيان زينتي در آکواریوم لذت بخش بوده و بيشتر علاقه مندان به اين حرفه حتي اسكرين سيور آکواریوم در رايانه خود دارند و حداقل يك بار اين تجربه مجازي را داشته اند.  نگهداري ماهي در دنياي واقعه اي شرايط و محدوديتهايي دارد و ما بايد به دقت و با حساسيت بسيار زياد از اين ماهي هاي زينتي پرستاري كنيم. به علت حساسيت اين گونه ماهي هاي زينتي يك اشتباه كوچك باعث از ميان رفتم تمامي زحمات شما ميشود. اگر جزو آن دسته از افراد حرفه اي باشيد با مطالعه بسيار زياد و استفاده از تجربيات ديگران در مورد هر يك از خصوصات ماهي ها و روش نگهداري از آنها ميتوانيد تا حدودي ميتوانيد از بروز اشتباهات و پرورش صحيح ماهي ها درست عمل كنيد. اين بار گروه آسان دانلود براي علاقه مندان به اين حرفه نرم افزاري آماده كرده كه به صورت مجازي بتوانيد تجربه كسب كنيد. نرم افزار قدرتمند Sea Apple Aquarium Lab براي مديريت و برنامه ريزي در نگهداري صحيح آکواریوم آماده شده است. شما با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد به مديريت كامل و امور روزانه آکواریوم همانند كنترل دمای آب و همچنين زمان تعويض آب آکواریوم به صورت دوره اي انجام دهيد شما ميتوانيد بدون دانش در اين زمينه و با كمك اين نرم افزار به مديريت كامل يك آکواریوم  بپردازيد. نظارت كامل و بدون عيب منجر به يك آکواریوم  واقعا زيبا و ماهيان سالم و سرحال مي باشد. نرم افزار Sea Apple Aquarium Lab ميتوانيد در تجزيه و تحليل قرار دادن آب و تست و آزمون هاي مختلف بر روي PH آب مواردي از جمله مواد شيميايي، قليايي، آمونياك، كلسيم و ... را بعد از محاسبه به صورت رسم نمودار هاي پيشرفته مشاهده نماييد. شما با كمك اين نرم افزار ميتوانيد مشخصات كامل موجودات دريايي خود از جمله ماهي، مرجان، و گياهان موجود در آکواریوم را به صورت نگهداري از عكس،‌ تاريخ خريداري شده، عادات غذايي، نوع زندگي در آب شيرين يا شور و ... را جمع آوري نماييد. در صورتي كه شما بخواهيد آکواریوم خريداري كنيد با توجه به اطلاعات وارد شده برنامه به صورت اتوماتيك اندازه و ابعاد مورد نياز و همچنين وزن انرژي مورد نياز هزينه برق، پمپ ها، چراغ ها و دستگاههاي الكترونيكي مورد نياز و همچنين هزينه هاي مورد نياز براي نگهداري به صورت روزانه، ماهيانه، و ساليانه به شما رائه مي نماييد.

دانلود بازدید : 87 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

شما برای ویرایش متون خود از چه نرم افزاری استفاده می كنید آیا به این فكر افتاده اید كه بتوانید تمامی فایلهای متنی خود را توسط یك نرم افزار ویرایش كنید. و نیازی به نصب انواع و اقسام ادیتور ها در این زمینه نباشید. ویرایشگر متن یكی از اساسی ترین احتیاجات كاربران رایانه و برنامه نویسان میباشد. افرادی كه علاقه مند به برنامه نویسی در زمینه های  مختلف میباشند همیشه سعی بر این دارند با انتخاب ویرایشگری كه بتواند تمامی زبانهای برنامه نویسی را پشتیبانی و در عین سادگی از قدرت بالایی برخوردار باشد.
همچنین شركتهایی در زمینه تولید نرم افزارهای ویرایشگر متن كار میكنند سعی بر این دارند ویرایشگر خود را با تمامی زبانهای برنامه نویسی سازگار كنند تا بتوانند كاربران بیشتری را به خود جذب نمایند. یكی از شركتهایی كه دز زمینه تولید نرم افزرهای قدرتمند ویراشگر تصویر مهارت خاصی داشته و سعی بر جذب میلیونها كاربر در سراسر جهان می باشد. شركت IDM Computer Solutions می باشد. كه با تولید نرم افزار قدرتمند IDM UltraEdit توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد. با این نرم افزار قدرتمند شما میتوانید به راحتی انواع فایلهای تحت وب و تمامی زبانهای برنامه نویسی از جمله C/C++, VB, HTML, Java, JavaScript, Perl, FORTRAN, LaTex, PHP و... میباشد. این نرم افزار به برنامه نویسان این امكان را میدهد كه با رنگ بندی كدهای HEX بتوانند به راحتی فایلهای خود را ویرایش نمایند.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 11,104