loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 98 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


هرگاه بخواهیم در مورد نرم افزاری یا به طور کلی هرچیزی مطلبی را بیان کنیم و در مورد آن توضیحات خاصی داشته باشیم ، مطمئنا لازم خواهد شد که آن چیز را با نمونه های مشابهش مقایسه کنیم تا برای کاربران قابلیت ها به طور کامل موشکافی شود، در مورد نرم افزارهای رایانه ای هم همین مورد وجود دارد، گاهی نرم افزاری که می خواهیم در مورد آن بحث کنیم نمونه های مشابه زیادی دارد و گاهی هم آنقدر قدرتمند است که شاید هیچ یک از نمونه های مشابه به پای آن نرسند و گاها پیش خواهد آمد که این ابزار تا حدودی بی همتا باشد. برای مثال مجموعه آفیس، شاید نمونه ای به این قدرتمندی و محبوبیت در سراسر دنیا با این حجم امکانات اصلا وجود نداشته باشد، از حق نگذریم در زمینه نرم افزارهای سه بعدی هم شاید به جز دو نام بسیار مشهور و البته محبوب Autodesk Maya و Autodesk 3Studio Max شاید نرم افزاری با این حجم قابلیت های نتوان یافت.
البته ابزارهای کوچک متعددی هستند که در این زمینه فعالیت دارند اما حقیقت امر برای همه مشخص است که هیچ یک از آن ها در حد و اندازه های دو شاهکار شرکت Autodesk نخواهند بود. مطمئنا کارتون و انیمیشن های سه بعدی که امروزه با نهایت کیفیت و خلاقیت در خلق چهره ها می بینیم با استفاده از این دو ابزار ساخته می شوند، نسخه های جدید یکی از این نرم افزار که Maya نام دارد به تازگی ارائه شده است. این نرم افزار فوق العاده کامل و قدرتمند از همه جهات، در نسخه ی جدید خود از Framesork  جدید بهره می برد که پایه گذار بسیاری از سطوح مختلف در انیمیشن های سه بعدی نیز می باشد. البته Framework امروزه به عنوان یکی از پایه های اصلی نرم افزارهای طراحی شده هم به شمار می رود. نسخه 2013 از Maya در محیط کاربری خود با تغییراتی نیز مواجه شده که علاوه بر جذابیت در کار با نرم افزار در افزایش کارآیی و همچنین بهینه شدن واسط کاربری نقش مهمی دارد. هرچند که در نسخه های قبلی امکاناتی زیادی نیز در این ابزار وجود داشت اما در این نسخه امکاناتی جدیدی از جمله امکان اسکریپت نویسی، سرعت بالا در پردازش تصاویر سه بعدی، وجود انواع جدیدی از جلوه های ویژه، افکت ها، پلاگین ها، شبیه سازی های پیشرفته و ... نیز به چشم می خورد. این نرم افزار برای سه پلتفرم سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مکینتاش کاملا سازگار بوده و می تواند به سادگی برروی این سه سیستم عامل با قدرت به کارت طراحی مدل های سه بعدی پرداخت. Maya شاید برای حرفه ای ها بسیار کارآمدتر باشد اما کمی حوصله و دقت به همراه سلیقه به میزان لازم کمک خواهد کرد تا زیباترین انیمیشن های سه بعدی هرچند ساده را خلق کرد. وجود بیش از 36 قابلیت قدیمی و جدید هریک می تواند به هرچه بهتر شدن کار کمک شایانی نماید.

دانلود بازدید : 72 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر همیشه نیاز به یادگیری و تمرین نسبتا زیادی دارد. البته این مورد در همه نرم افزارها یکسان نیست اما به طبع نرم افزارهای حرفه ای به تمرین و البته دقت بیشتری هم احتیاج دارند. به دنبال این که نرم افزاری حرفه امکاناتی کامل دارند مطمئنا حجم بالایی را نیز با خود با همراه می آورند. گاهی برای ویرایش های ساده نیازی نیست که از یک نرم افزار کامل و با حجم زیاد استفاده شود و یک نرم افزار سبک و کم حجم هم می تواند به سادگی نیازها را مرتفع سازد. نرم افزاری با نام Batch Photo Pro ابزاری است بسیار سبک که با قابلیت های ساده اما مفید خود می تواند به کاربران برای ویرایش تصاویر کمک زیادی نماید. تبدیل، تغییر اندازه، قرار دادن افکت هایی ساده اما زیبا و جذاب، تغییر در شیب رنگ و تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. محیط کاربری بسیار ساده از جمله مهم ترین خصوصیات این نرم افزار می باشد. Batch Photo Pro همچنین قادر است تا اکثر فرمت های رایج تصاویر را بازخوانی نموده و تمامی اعمال ویرایشی را برروی آن ها پیاده کند. حجم پائین در مقایسه با قابلیت ها دیگر نکته ای است که کاربران باید در توضیحات این نرم افزار بدانند.

دانلود بازدید : 49 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازی بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمند Game Booster را به شما پيشنهاد مي كند.
با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد.

دانلود بازدید : 58 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با این که تعداد رنگ ها و طیف آن ها هرروز گسترده تر می شود ولی هنوز هم کاربرانی هستند که تصاویر سیاه و سفید قدیمی را به تصاویر دیجیتالی فعلی ترجیح می دهند و هنوز سعی می کنند از تصاویر سیاه و سفید به عنوان خاطرات خود استفاده کنند. Nik Software Silver Efex Pro یکی از پلاگین هایی است که مخصوص نرم افزار فتوشاپ عرضه شده و برای ویرایش تصاویر سیاه و سفید بسیار مناسب و کارآمد است. این پلاگین که مجموعه ای از ابزار لازم برای کار برروی این نوع تصاویر را دارد با سرعت پردازشی بسیار مناسب و افکت هایی که از پیش در نرم افزار تعریف شده اند کار را به صورت چشمگیری به پیش می برد.
با توجه به این که تصاویر سیاه و سفید معمولا جنبه تزئینی دارند می بایست از افکت هایی استفاده کرد که به تصاویر همخوانی داشته باشند. ابزارهایی که در این پلاگین گنجانده شده اند ؛ پیش نمایش از عملکردهای مختلف کاربر ، استفاده آسان از پلاگین ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و الگوریتم های طراحی ، تنظیم نور به صورت داینامیک و ده ها قابلیت دیگر از جمله دیگر مواردی هستند که در پلاگین Nik Software Silver Efex Pro به وضوح به چشم می خورد.

دانلود بازدید : 52 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


Focus Photoeditor یک ویرایشگر فوق العاده حرفه ای برای تصاویر به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که در عین سبک بودن قابلیت های بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری کاملا متفاوتی نسبت به نرم افزارهای دیگر بهره می برد امکاناتی نظیر ویرایش حرفه ای تصاویر با دارا بودن امکاناتی کامل را به کاربر هدیه می دهد.Focus Photoeditor نه تنها یک ویرایشگر تصویر است بلکه قدرت مرور و مدیریت تصاویر را هم داشته و می تواند به سادگی مدیریتی کامل را بروی عکس ها انجام دهد. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت آلبوم های تصاویر برای صفحات وب است که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد و البته بسیاری از شرکت های نرم افزاری در این زمینه فعالیت می کنند.
افکت ها و براش های موجود در این نرم افزار قادرند تا دستان کاربر را برای به وجود آوردن بهترین تغییرات در تصاویر کمک کنند. نسخه جدید این نرم افزار والبته نسخه های قبلی قابلیت سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی عکاسی را نیز دارند که این امر خود می تواند کمک زیادی در ویرایش و مدیریت تصاویر به کاربران نماید. سرعت ویرایش و پردازش تصاویر در این نرم افزار فوق العاده بالا و مثال زدنی در میان نرم افزارهای مشابه است. همه فرمت های رایج عکس در این ابزار قابلیت بهره وری دارند، از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این نرم افزار ساخت و طراحی تصاویر به صورت نقاشی، ساخت کاورها برای انواع سی دی ها ، طراحی لوگو و ... را به صورت حرفه ای نام برد. نسخه ی جدید این نرم افزار بسیار کامل که بیش از 30 فیلتر را در خود جای داده است در دستان شما و برروی سایت آسان دانلود قرار گرفته است، به سادگی می توانید آن را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

دانلود بازدید : 61 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

دانلود بازدید : 104 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

LuJoSoft BoxCover II همانطور هم که از نامش پیداست برای ساخت کاور های زیبا و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار جالب و ساده و رایگان که از واسط گرافیکی ساده ای هم بهره می برد تنها در چند مرحله کوتاه و با چند کلیک ساده تصاویر انتخابی از سوی کاربر را در قالب یک باکس زیبا با کیفیتی مناسب تحویل می دهد. طرح های آماده ای که در این نرم افزار گنجانده شده اند کار را فوق العاده آسان می کنند ؛ ساخت یک باکس شبیه به خروجی های این نرم افزار با ابزارهایی نظیر فتوشاپ حداقل یک ساعت زمان نیاز دارد اما با استفاده از LuJoSoft BoxCover II به راحتی می توان طرح را انتخاب کرده و عکس را در نرم افزار وارد کنیم تا خروجی حاصل شود.
قابلیت استفاده از حالت آینه ای در خلق باکس های تبلیغاتی ، طرح های مختلف برای دی وی دی ها و دیسک های Blu-ray ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی ها به صورت عکس و با فرمت های رایج و چندین و چند قابلیت دیگر از مواردی هستند که این ابزار توانمند در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 10,922