loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


هرچند نرم افزار Nero‌ را از قدیم به عنوان یک نرم افزار رایت می شناسند اما حالا شرکت Nero قدم ها را فراتر از این ها گذاشته و در هر زمینه ای دستی دارد. تولید نرم افزارهای چند رسانه ای از مهم ترین محصولاتی هستند که Nero اقدام به تولید آن ها نموده و در این میان نرم افزار کامل و غنی چند رسانه ای Nero Video توانسته با امکانات فراوانش کاربران را به سمت خود جذب کند. اجرای فایل های چند رسانه ای صوتی و تصویری ، Capture کردن فایل ها ، ساخت و مدیریت ویدئوها ، ویرایش آن ها به صورت نیمه حرفه ای و تبدیل فرمت های مختلف از جمله مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی هستند که Nero Video در خود جای داده است. واسط کاربری جذاب هم مانند دیگر محصولات این کمپانی قدرتمند از قابلیت هایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. هماهنگی با نرم افزارهای رایج ساخت ویدئو کلیپ نظیر Windows Movie Maker ، ساخت کلیپ های تصویر در تصویر جذاب ، وجود افکت های صوتی و تصویری بسیار زیبا و ده ها قابلیت دیگر در نسخه جدید Nero Video قرار داده شده اند تا کاربران بتوانند با نهایت کیفیت در زمینه های گوناگون به فعالیت بپردازند.

دانلود بازدید : 46 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

دانلود بازدید : 32 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد. SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

دانلود بازدید : 79 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


وقت آن رسیده است که پلیری متفاوت از آن چه که تا به حال دیده اید را تجربه کنید !پلیری بسیار جالب با حجمی مناسب با قابلیت های فراوان که که می تواند مدیریت فیلم های خود را با فرمت هایی متفاوت به آن بسپارید و با خیالی آسوده به تماشا و لذت بردن از آن ها بنشینید. DVD X Player Professional نام نرم افزاری بسیار مناسب می باشد که علاوه بر نمایش فیلم ها و موزیک ها قادر است با بهترین کیفیت و کمترین فضای اشغال شده از حافظه و هارد دیسک DVD ها را هم به حرکت درآورد. استفاده آسان از نرم افزار نکته ای است که هرکاربری را مجذوب خود می کند. محیطی جذاب و متفاوت با رنگ بندی جالب همراه با امکانات متعدد می تواند هرکاربری را بر استفاده از آن وادارد. DVD X Player Professional علاوه بر این که ویدئو ها را به نمایش در می آورد از صداهای بسیار با کیفیت (Dolby&DTS) نیز به صورت کامل پشتیبانی به عمل می آورد. کاربران اغلب انتظار دارند یک نرم افزار بتواند خواسته های آنان را برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا برآورده سازد. در مورد DVD X Player Professional باید ذکر نمود که با قابلیت هایی که دارد قادر است اکثر خواسته ها را برآورده سازد. جالب است که بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت و قدرت در پخش تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری با حافظه یا رم 64 مگابایت هم می تواند کار کند. فرمت های صوتی و تصویری که DVD X Player Professional پشتیبانی می کند بسیار است از جمله معروف ترین آن ها می توان به: DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و اکثر فرمت های رایج اینترنتی اشاره نمود. قادر است تا به ضبط و ذخیره DVD ها با فرمت رایج ویدوئی MPEG2 و فرمت رایج صوتی یعنی MP3 بپردازد . ویدئو ها را به چند بخش تقسیم کند. از صحنه های فیلم عکس بگیرد. قابلیت پخش دستگاه های تصویر برداری مانند WEB Cam ها را دارد. می تواند از انواع صداها با کیفیت های متفاوت از 2 Speaker تا صدای 7 به 1 را پشتیبانی کامل به عمل آورد. قادر به نمایش اسلاید شو ها با موزیک های دلنشین آن ها است. در حقیت آنچه که از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر انتظار می رود را می توان در یک ابزار با نام DVD X Player Professional مشاهده نمود.

دانلود بازدید : 41 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بی شک نرم افزار ACDSee Pro یکی از کامل ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت تصاویر به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا از تمامی فرمت های تصویری به طور کامل پشتیبانی می کند از محیط کاربری فوق العاده جذابی هم بهره می برد، این محیط کاربری جذاب که در نسخه جدید به شکل چشمگیری تغییر یافته و به جذاب تر شدن آن کمک کرده دسترسی کاربران را به قابلیت های مختلف نرم افزار آسان ساخته است. ویرایشگر داخلی این ابزار که از قابلیت های مناسبی برای ویرایش تصاویر بهره می برد از مهم ترین شاخصه های این محصول ACDSee نیز محسوب می شود.
ساخت اسلاید شو های حرفه ای ، طراحی سی دی های اسلاید شو ، تغییر فرمت تصاویر به یکدیگر، ارسال تصاویر به دوستان از طریق پست الکترونیک و به اشتراک گذاری آن ها از دیگر قابلیت های این ابزار به شمار می رود. شکی نیست که پلیر موجود در این نرم افزار همچنان یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود چراکه کاربر با یک نرم افزار در حقیقت چند نشانه را هدف رفته و علاوه بر مدیریت حرفه ای تصاویر، اجرای فایل های صوتی و تصویری و همچنین ویرایش تصاویر را می تواند با یک نرم افزار انجام دهد. ضمن آن که قابلیت هایی هم که در بالا به آن ها اشاره شد به این موارد اضافه خواهند شد.
از جمله مهم ترین این موارد تغییر می توان به بهینه شدن نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا و ویندوز 7 برای داشتن سرعت بالا در مرور و پردازش تصاویر اشاره نمود. محیط کاربری این نسخه هم با تغییرات زیادی رو به رو شده که می توان گفت در این دسته نرم افزارها شاید بی نظیر باشد. حالت های مختلف Manage mode ، View mode ، Process mode و Online mode دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف ACDSee Pro آسان تر خواهند ساخت. قابلیت های جدید دیگری هم اضافه شده است که می توان در طول کار با نرم افزار به تدریج با آن ها آشنایی پیدا کرد.

دانلود بازدید : 57 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


شاید کمتر کاربری باشد که از نرم افزار Zoom Player برای اجرای فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کند اما این دلیلی بر عدم وجود قابلیت های کلیدی در این نرم افزار نیست و بالعکس این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار مهمی است که هریک از آن ها می تواند یک کاربر را متقاعد سازد تا از آن استفاده کند. محیط کاربری ساده اما بسیار جذابی که کمک می کند کاربران مبتدی به سادگی به تمامی قسمت های مختلف نرم افزار دسترسی پیدا کنند یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار تعریف شده است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری مورد دومی است که کاربران دقت زیادی به آن دارند چراکه بسیاری معتقدند که تنها استفاده از نرم افزاری که بتواند تمامی فرمت ها را اجرا کند کافی است. Zoom Player قادر است تا دی وی دی های فیلم را با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند تا علاوه بر اجرای فرمت های معمول کاربران بتوانند از این نرم افزار به عنوان یک دی وی دی پلیرهم از استفاده نمایند. قابلیت ارتباط با انواع موبایل ها ، فلش دیسک ها و سیستم های صوتی و تصویری برای اجرای فایل های چند رسانه ای، اجرای فایل های چند رسانه ای آنلاین و حجم پائین در کنار اجرای سریع از دیگر خصوصیات این ابزار به شمار می روند. Zoom Player سه نسخه دارد که نسخه Home Max کامل ترین نسخه بوده که تمامی قابلیت ها را در بر می گیرد. آخرین نسخه را می توانید به راحتی دریافت کرده و از امکان فوق العاده آن استفاده نمائید.

دانلود بازدید : 54 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

Sony ACID Music Studio یکی دیگر از محصولات چند رسانه ای است که در این چند ساله اخیر توانسته با داشتن قابلیت های فراوان جای خود را در میان کاربران حرفه ای پیدا کند. میکس و مونتاژ و ساخت فایل های صوتی و موزیک ها مهم ترین قابلیت این ابزار به شمار می روند. نرم افزاری قدرتمند که تمامی ابزار لازم برای ساخت یک موزیک زیبا را داشته و می تواند به میکس نمودن فایل های صوتی دیگر گوشنوازترین فایل های صوتی را پدید آورد. انواعی از افکت های صوتی ، سازگاری با انواع فرمت ها و امکان Import کردن از انواع سیستم های صوتی دیگر به همراه قابلیت ضبط صداها با نهایت کیفیت از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت هایی هستند که در نسخه 8 این ابزار دیده می شوند.
در مورد امکانات این ابزار باید این گونه بیان نمود که هرکاری کاربر بخواهد می تواند بر روی موسیقی ها انجام دهد و صد البته با هر کیفیتی و هر فرمتی که بخواهد قادر به ذخیره سازی موسیقی ها می باشد. محیط کاربری بسیار زیبا اما در عین حال بسیار کاربردی نیز می باشد. به طوری که هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای به سادگی می توانند خواسته های خود را با این ابزار انجام دهند.نرم افزار Sony ACID Music Studio امکان ساخت فایل های با پسوند MIDI را که از حجم بسیار پائین اما کیفیت بالایی برخوردار هستند را دارا بوده و به همین دلیل می توان آن را از دیگر نرم افزارهای مشابه مجزا ساخت. این ابزار به دو صورت Pro و Music Studio عرضه می شود که در پست های قبلی نسخه Pro را به شما معرفی کرده ایم و در این مطلب هم نسخه جدید Sony ACID Music Studio را برای دانلود قرار داده ایم تا بتوانید از ویرایش موزیک های خود به صورت کاملا حرفه ای لذت ببرید.

دانلود بازدید : 52 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری می نمایند، نرم افزارهایی که هر یک از آن ها با ویژگی های منحصر به فرد خود در این امر اختیارات متعددی را برای کاربران فراهم می کنند. بسیاری از این نرم افزارها که در حال حاضر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد دارای محدودیت تبدیل می باشند. بدین صورت که کاربران در آن ها قادرند تا تعداد مشخصی از فرمت های تصویری مربوط به فایل های ویدئویی را به فرمت های مشخص شده ای تبدیل نمایند و در میان این نرم افزارها، کمتر نرم افزاری به چشم می خورد که قابلیت تبدیل همه نوع فرمت ویدوئی را به یک فرمت دلخواه دارا باشد. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به تبدیل فرمت فایل های تصویری به فرمت دلخواه خود می باشید.WinAVI Video Converter نام نرم افزار مبدلی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا انواع مختلف فایل های تصویری را به یک فرمت دلخواه و مورد نظر تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران از ویژگی های متعددی برخوردار می باشند و با این ویژگی های می توانند تبدیل فرمت یک فایل تصویری را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. این نرم افزار از تمامی فرمت های تصویری پشتیبانی می کند و قادر است تا یک فایل را نیز به هر نوع فرمت تصویری موجود تبدیل کند. این نرم افزار محصولی از شرکت ZJMedie Digital Technology می باشد.

دانلود بازدید : 51 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

Blaze Video Magic Pro مبدل قوی با قابلیت استفاده آسان برای تبدیل فایلهای مالتی مدیا است.شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند در سه مرحله تمامی فرمتهای تصویری رایج خود را با سرعت و کیفیت بسیار بالا به یکدیگر تبدیل نمایید. با داشتن این برنامه شما آزادانه به تبدیل ویدئو، موزیک، تصاویر درون کامپیوتر، MP3 Player ها، MPEG4 Player  های قابل حمل،PS game player ها و یا 3G smart phone ها دسترسی داشته و از آنها لذت خواهید برد. با این برنامه یک زندگی دیجیتالی وسیع و عالی را تجربه خواهید نمود. این نرم افزار با دریافت فایل های مختلف تصویری از ورودی (RM; RMVB; AVI; WMV; ASF; MPG) آنها را طی عملیات سریعی به فرمت مورد نظر شما تبدیل كرده (ASF و AVI) و در خروجی تحویل می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به فشرده سازی فایل های تصویری و كاهش حجم آنها اشاره كرد، كه البته چنین كاری به كاهش كیفیت در فیلم شما منجر خواهد شد.

دانلود بازدید : 39 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزاري را كه قصد معرفي آن را داريم يك مجموعه كامل و همه كاره جهت تبديل فايل هاي رسانه اي شماست. همه در يك جا جمع شده و تحت عنوان Total Media Converter به حضور شما تقديم مي شود. از اين برنامه شما مي توانيد جهت تبديل انواع فايلهاي رسانه براي ويدئوها،فايلهاي صوتي،دي وي دي ها به هر فيلم يا فايل صوتي با فرمت هاي مطئن ويدئويي،MP3،SWF،FLV،AAC و فرمتهاي ديگر استفاده كنيد.

در اين برنامه ابزارها و قابليتهاي مفيدي براي شما ارائه شده تا فايلهاي دقيقي براي خودتان توليد كنيد. توابع استفاده شده در اين برنامه براي اهداف مختلف استفاده مي شود. تبديل دي وي دي : با استفاده از اين تابع در برنامه شما مي توانيد فايلهاي دي وي دي خودتان را به هر فرمت ديگر از قبيل AVI, MPEG, WMV, MP4, RM, MOV, 3GP, VOB, FLV, MP3, WMA و فرمتهاي ديگر تبديل كنيد. تبديل فرمتهاي مختلف تصويري و صوتي با بخش تبديل ويدئو : با Total Media Converter شما همچنين مي توانيد هر فرمت ويدئويي و صوتي را به فرمت هايي مانند AVI, MPEG, WMV, MP4, H.264/AVC, MOV, MKV, AVCHD, 3GP و غيره تبديل كنيد. ويرايش توابع با ارزش : شما مي توانيد تنظيمات خروجي فايلهاي ويدئويي و صوتي خودتان را بر اساس نيازتان سفارشي كنيد . همچنين شما مي توانيد در طول فايل ويدئويي به آنها تصوير يا متن نيز اضافه كنيد. سيستم عامل هاي پشتيباني شده توسط اين نرم افزار شامل NT4/2000/2003/XP ویندوز و ویندوز ویستا ، ویندوز 7 مي باشند.سخت افزاري كه شما جهت استفاده از اين نرم افزار نياز داريد بصورت خلاصه شامل  پردازنده اینتل یا AMD 800MHz یا بالاتر ، حافظه 512MB یا بیشتر مي باشد كه اين حداقل سيستم مورد نياز است .

دانلود بازدید : 38 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.


دانلود بازدید : 43 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامپیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

دانلود بازدید : 34 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

OnOneشرکتی است که تنها پلاگین های فتوشاپ تولید می کند اما این پلاگین های فوق حرفه ای کارهای بسیار بزرگی را انجام می دهند که شاید حرفه ای ترین افراد هم نتوانند به راحتی از پس آن ها برآیند. برای نمونه یکی از پلاگین ها کار بزرگ کردن عکس ها را بدون افت کیفیت انجام می دهد. اگر یک کاربر بخواهد چنین کاری انجام دهد علاوه بر این که زمان و دقت و البته دانش بالایی نیاز دارد کار بسیار دشواری هم هست و البته محدودیت هایی هم دارد ولی مثلا با پلاگینی به نام OnOne Perfect Resize می توان همین کار را در طول زمانی بسیار کوتاه تر و البته بدون دانش خاص امکان پذیر ساخت. این نرم افزار که نسخه بعدی از نرم افزار Onone Genuine Fractals می باشد قابلیت های متعددی نیز دارد.

این پلاگین که به مانند نمونه های قبلا برروی نسخه های مختلف فتوشاپ قابل نصب و اجرا بوده با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت سازگاری داشته و دقیقا شبیه به دیگر پلاگین های منو و واسط کاربری مخصوصی هم در نرم افزار فتوشاپ دارد که کار را بسیار ساده می کند. نسخه های CS2 تا CS5 قادر به اجرای این پلاگین هستند. در منوی اصلی نرم افزار گزینه های مختلف وجود دارد که کاربر می بایست ضمن تغییر آن ها اندازه دلخواه را با توجه به کیفیت تصویر اصلی به دست آورد. گاهی لازم است نویزها را در تصاویر کم و زیاد کند و یا تغییرات دیگری ایجاد نماید. OnOne Perfect Resize نسبت به نسخه های قبلی تا حدود زیادی هم بهینه شده و Performance بهتری را ارائه می دهد. تنها باید در دانلود این پلاگین دقت داشته باشید چرا که این پلاگین به حداقل 2 گیگابایت حافظه رم ، 256 مگابایت حافظه گرافیکی ، نسخه ای از Photoshop (حداقل CS2) ، نسخه دوم از نرم افزار Lightroom و یا نسخه 7 و یا 8 نرم افزار Photoshop Elements نیاز دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 276
  • بازدید کلی : 10,871