loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

انیمیشنی که برای پایان این هفته شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم Puss in Boots 2011 نام دارد. گربه چکمه پوش نام انیمیشن جدید و فوق العاده جذابی است که نقش اول آن را یک گربه ایفا می کند. این گربه باهوش و شمشیر زن که در شمشیرزنی مهارت فوق العاده ای هم دارد با کارهای خود می تواند زندگی شهروندان اسپانیایی را نجات دهد چرا که خودش هم یک گربه اسپانیایی است اما نکته مهم در مورد این گربه شمشیرزن لوس بودن اوست چرا که در مواقع ضروری معمولا خودش را لوس می کند و کمی دیر در میدان های نبرد حاضر می شود...

دانلود بازدید : 52 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

می خواهیم در این مطلب شما را با یک مستند جذاب و هیجان انگیز آشنا کنیم. مستندی از مراحل ساخت بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Fifa 2012 که این بار هم توانسته به عنوان بهترین بازی ورزشی سال انتخاب گردد. در این مستند جذاب که National Geographic هم آن را منتشر نموده و Megafactories EA Sports: FIFA 12 نام دارد کاربران این بازی جذاب از نزدیک با مراحل ساخت و طراحی قسمت های مختلف آن آشنا می شوند. تماشای این ویدئوی 45 دقیقه خالی از لطف نیست چرا که همه می توانیم با سختی کار طراحان تا حدودی آشنا شویم.

دانلود بازدید : 46 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

از زمان ارائه و توسعه HTML به نسخه 5 سایت های فراوانی اقدام به استفاده از این زبان اسکریپت نویسی تحت وب کرده اند. زبانی که با امکانات جدیدش توانست دنیای جدیدی برای وب سایت ها بسازد و به سبب استفاده از تگ های جدید که به واسطه هماهنگی با CSS3 صفحات وب جذابی را پدید می آوردند مدیران سایت ها و طراحان حرفه ای وب را مجاب کردند تا به استفاده از این تکنولوژی ها روی آورند. یادگیری این زبان شاید به نظر کار سختی باشد اما کاربرانی که به صورت نیمه حرفه ای هم کار کردن با وب و طراحی را دنبال می کنند تنها طی چند ساعت خواهند توانست آخرین تگ های مربوط به HTML 5 را به راحتی فراگیرند.
به همین منظور ما یک پکیج آموزشی که به صورت فیلم می باشد را آماده کرده ایم تا کاربرانی که به نسخه ی جدید HTML علاقه دارند با دانلود این مجموعه با جدیدترین تکنولوژی های تحت وب آشنا شوند. این پکیج که به صورت فهرست بندی هم می باشد می تواند طی مدت کوتاهی آخرین تغییرات و تکنولوژی ها را در طراحی وب به کاربران بیاموزد. این مجموعه که محصول سال 2012 هم هست Tutsplus - HTML5 Fundamentals نام دارد. فهرست مطالب موجود در این بسته آموزشی به شکل زیر است.

دانلود بازدید : 58 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در بخش ویدئوهای تصویری موجود در سایت تا به حال انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی مختلفی را قرار داده ایم که مورد توجه اکثر کاربران قرار گرفته است اما برای این مطلب یک مستند هیجان انگیز در نظرگرفته ایم که می تواند حداقل برای 45 دقیقه همه شما را سرگرم کند. مستندی فوق العاده هیجان انگیز از تمامی حرکات اعم از قدرت بدنی ، سرعت ، تکنیک و سرعت شوت های Cristiano Ronaldo که شرکت Castrol آماده کرده است. این مستند نشان می دهد که رونالدو با چه سرعت بالایی شوت های خود را روانه دروازه می کند ؛ سرعت ابتدایی وی در انجام حملات ، دریبل های پرسرعتی که حتی لیزرهای متحرک را هم جای می گذارد به همراه قدرت بالای پرش این بازیکن می تواند همه بینندگان را به تعجب وادارد. اما نکته بسیار هیجان انگیز این فیلم شوت های فوق العاده سریع و قدرتمند رونالدوست که می تواند با شدت شوت هایش ده ها شیشه بسیار محکم را خرد کند. این مستند زیبای 45 دقیقه ای که Cristiano Ronaldo: Tested to the Limit 2011 نام دارد با کیفیتی بسیار مناسب آماده دریافت است تا شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود بتوانید با دانلود و تماشای حرکات رونالدو به راز موفقیت های وی پی ببرید.

دانلود بازدید : 58 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


کیت و هامفری دو شخصیت کارتونی هستند که در انیمیشنی به نام Alpha And Omega ایفای نقش کرده اند. دو گرگ که جوان که داستان عشقشان موضوع این انیمیشن است ؛ این کارتون بسیار زیبا و جذاب و با کیفیت در سال 2010 عرضه شده و اتفاقا محبوبیتی زیاده را هم کسب کرده است. نمایش به دو صورت دو بعدی و سه بعدی در سینماها باعث شد تا فروش این انیمیشن فوق العاده باشد. موضوع داستان از جایی کلید می خورد که کیت و هامفری از زادگاهشان به جای دیگر منتقل می شوند اما در میانه راه دو گرگ فرار می کنند و در تلاش هستند تا هرچه زودتر به زادگاهشان باز گردند. کیلومترها راه است تا آن ها بتوانند به محل تولدشان بازگردند ؛ هر دو گرگ جوان هستند و هر کدام خصوصیاتی دارند ؛ هامفری شوخ طبع و شیطون و کیت هم فوق العاده منضبط است اما داستان به همین جا ختم نمی شود چرا که در نبود این دو سایر گرگ ها به جان هم افتاده اند و حالا هامفری و کیت باید تا اوضاع وخیم تر نشده باز گردند و صلح را برقرار کنند همین موارد باعث می شود اتفاقاتی در طول پخش انیمیشن رخ دهد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

دانلود بازدید : 107 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

افسانه نگهبان یا Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole محصول سال 2010 نام کارتونی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز ، روایت جغدهایی است که باید دانش نگهبانی را فرا بگیرند و Soren جغد جوانی است که با توجه به شنیده هایش پیرامون اجدا و پدرانش می خواهد ادامه دهنده راه آن ها باشد. در طول این داستان سورن باید به محل تمرین و آموزش ها قدم گذارد و با فراگیری فوت و فن نگهبانی از گنجینه ارزشمندی که در اختیار آن هاست محافظت کند. جزیره Ga'Hoole جایی است که سورن و بقیه جغدها آموزش می بینند تا در مقابل ارتش ستمکاران که قصد حمله به گنیجینه ارزشمند و تصاحب آن را دارند ؛ ایستادگی کنند ...
همه این اتفاقات در کارتون سه بعدی شکل گرفته که قرار است شما کاربران عزیز آسان دانلود را سرگرم کند. Legend of the Guardians کارتون سه بعدی است که برای شما در نظر گرفته ایم ؛ کیفیت بالا و موضوع هیجان انگیز این کارتون مطمئنا همه شما کاربران را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازدید : 52 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


انیمیشن کونگ فو پاندا از زمان ارائه تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند، کارتونی با موضوع فوق العاده جذاب که به سبب خلق کاراکترهای زیبا و متناسب با موضوع توانسته است علاوه بر کوچکترها، بزرگترها را هم به سمت نمایشگرها بکشاند. و در حال حاضر که دو قسمت سینمایی آن عرضه شده یکی از پربیننده ترین انیمیشن ها لقب گرفته است. به همین دلیل ما سریالی که قسمت های مختلف آن عرضه شده و با موضوع پاندای کونگ فو کار است را برای شما در نظر گرفته ایم. Kung Fu Panda Legends of Awesomeness نام این سریال جذاب و دیدنی است که می تواند اسباب سرگرمی همه را فراهم کند. کارها و شیطنت های پاندا به همراه دیگر استادان و همچنین مبارزات پاندا مطمئنا باعث سرگرمی شما خواهد شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 10,901