loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 60 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


تروجان یك فایل جاسوسی میباشد كه توسط هكر با توجه به نیاز به اطلاعاتی كه میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. كه نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هكر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی كه میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اكانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و ... میباشد تروجان خود را آماده سازی میكند. این تروجان ها از كجا وارد سیستم ما میشود و ممكن است چه مشكلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد كه در چت لینك هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشكوك كه اصولا هكر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میكنند حاوی كدهای مخربی میباشد كه با كیك كردن بر روی لینك و رفت به آدرس اینترنتی ممكن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به كار میكند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هكر ارسال میكند. به خاطر ماهیت ویژه این تروجان ها ممكن است آنتی ویروس شما قادر به شناسایی بعضی از این تروجان ها نباشد و شما باید برای آنتی ویروس خود مكملی از نرم افزارهایی كه در این ضمینه مورد استفاده میباشند نصب نمایید. نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite یكی از بهترین نرم افزار های موجود برای مقابله با تهدیدات اینترنتی می باشد. و شما را در مقابل حمله انواع تروجان ها بیمه می نمایید. نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite با دیوار امنیتی قدرتمند خود سد محكمی در برابر حملات اینترنتی می باشد و با موتور قدرتمند خود با سرعت بسیار بالا تمامی رایانه شما را كنترل كرده و اقدام به حذف نرم افزارهای مخرب و تروجانهای احتمالی می نماید و با داشتن سیستم كنترل مدام رایانه و تحت نظر گرفتن حركات مشكوك و نرم افزارهای در حال اجرا مانع اجرای فایلهای آلوده و ورود تروجان ها و نصب آن بر روی رایانه میشود.

دانلود بازدید : 76 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اکثر دارندگان وب سایت ها و فضا های اینترنتی با پروتکل FTP آشنایی کامل دارند. بهترین روش برای انتقال داده ها و فایل ها و مدیریت بر فضاهای اینترنتی از طریق این پروتکل می باشد. پروتکل FTP در واقع از طریق خط فرمان و در یک محیط نوشتاری می باشد و به دلیل مشکلات زیاد این روش برنامه های متعددی که بر پایه همین پروتکل طرح ریزی شده اند ، برای کاربران طراحی شده است. کاربران به کمک این نرم افزار ها می توانند به راحتی بر فضای خود مدیریت نمایند و از محیط گرافیکی این نرم افزار ها بهترین استفاده را نمایند. همچنین این نرم افزار ها تمامی دستورات مربوط به این پروتکل را به وسیله دکمه ها و منو های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهند و کاربران با یک کلیک می توانند این دستورات را اجرا نمایند. FlashFXP نام نرم افزاری می باشد که دارندگان وب سایت و یا طراحان وب می توانند از برای انتشار فایل های خود در اینترنت و بر روی سرورهای میزبان سایت ها استفاده کنند.
این نرم افزار با برقراری ارتباط میان client (که همان سیستم کاربر می باشد) و سرور از طریق پروتکل FTP ، این توانایی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا فایل های خود را بر روی وب قرار دهد. این نرم افزار با ساخت ارتباط و رابط گرافیکی به راحتی این امکان را فراهم می کند تا هر کاربر ، حتی کاربران مبتدی نبیز در این زمینه مشکلی نداشته باشند. از امکانات این برنامه می توان به امنیت بالای آن نیز اشاره کرد. این نرم افزار با برقراری امنیت بر ارتباط شما و همچنین حفظ شناسه کاربری و رمز عبور شما برای مرتبط شدن به FTP از دستیابی دیگران به آنها جلوگیری می کند و شما از یک ارتباط ایمن جهت انتقال فایل ها و داده های خود استفاده می کنید. از قابلیت برتر این نرم افزار می توان از ارتباط بین 2 سایت از طریق پروتکل FTP اشاره نمود، به عنوان مثال برای انتقال یک فایل از یک سایت به وب سایتی دیگر ، کاربر دیگر نیازمند این نمی باشد تا فایل را ابتدا دانلود نموده و مجددا در سایت مورد نظر upload کند، به کمک این نرم افزار به راحتی با برقراری ارتباط بین 2 وب سایت در زمان انتقال صرفه جویی می کند.

دانلود بازدید : 32 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اگر به دنبال آن هستيد كه رمزهاي عبور خوتان را با امنيت بيشتر كنترل كنيد و انها را بصورت يكجا و با بالاترين امنيت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ كنيد ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پيشنهاد مي كنيم. اين برنامه همانند يك انبار است اما انباري كه در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصي و مهم خوتان را انبار مي كنيد. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه اگر loggerها و جاسوس افزارها به سيستم شما نفوذ كنند و سيستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگي ممكن است شما و اطلاعات و رمزهاي عبورتان را تهديد كند؟ برنامه Password Depot با يك محيط بسيار ساده و امن و كاربرپسند به شما كمك مي كند تا تمام اين افكار و ترسها را از خودتان دور كنيد و حتي اگر جاسوس افزارها نيز به سيستم شما نفوذ كردند از در امان بودن اطلاعات شخصي و رمزهاي عبورتان مطمئن باشيد. علاوه بر اينها برنامه Password Depot  ليست رمزهاي عبور شما را با الگوريتم Rijndael 256 كه هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهاي فعلي، امن ترين روش رمزنگاري اطلاعات در كامپيوتر است حفاظت مي كند.
شما ميتوانيد فايل حاوي رمزهاي عبور خودتان را در هر محلي كه بخواهيد قرار دهيد.
- بر روي سيستم محلي خودتان كه ميتواند در منزل يا در فروشگاهتان باشد.
- در كارت حافظه كه به اين ترتيب شما هميشه كلمه عبورتان را در دست داريد.
- در اينترنت كه در اين حالت شما مي توانيد در هر زمان و  مكاني به آن دسترسي داشته باشيد.
- در شبكه خودتان كه در اين حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روي شبكه محلي مي توانيد با ساير كاربران آنها را در دسترس داشته باشيد.
استفاده از توابع متعدد جديد و بهبود جزئيات براي مديريت كلمات عبور شما و استفاده بيش از 100000 كاربر در سراسر جهان از اين برنامه يك دليل مهم براي استفاده از اين برنامه است.اين نرم افزار ايجاد امنيت مي كند و به شما و كاركردنتان آزادي بيشتري مي دهد. اين برنامه رمزهاي عبور شما را در برنامه به رسميت مي شناسد و به هنگام وارد شدن به سايت مورد نظر به منظور وارد كردن اطلاعات عبور بصورت خودكار آنها را وارد مي نمايد. كاربران مي توانند معاملات و ديگر فعاليتهاي خود را با شرايط كاملا استثنائي انجام دهند. با استفاده از متغيرهاي برنامه و با كمك آنها شما مي توانيد هر وب سايتي را كه مي خواهيد فقط با كليك چند موس به طور خودكار به آن وارد شويد بدون نياز به وارد كردن اطلاعات شخصيتان. شما مي توانيد برنامه را بر اساس نيازهايتان شخصي سازي كنيد و اطلاعات جديد خودتان را در پايگاه برنامه ثبت كنيد. برنامه گزينه هاي بسياري دارد كه شما را در اين پيكر بندي كمك مي كند. شما مي توانيد به وسيله Password Depot تنها با يك كليك موس پيچيده ترين كلمات عبور را ايجاد كنيد. علاوه بر اين برنامه كيفيت و ميزان ايمن بودن رمز عبور شما را چك مي كند و اگر از نظر امنيتي پائين باشد به شما هشدار خواهد داد. قابليت Wizard برنامه كاربران را حمايت مي كند و شما مي توانيد كلمات عبور خودتان را بصورت ويزارد ثبت كنيد. همچنين شما مي توانيد Password Depot را به صورت ويزارد بر روي USB خوتان نصب كنيد.

دانلود بازدید : 61 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند ؛ حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است.
بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید. گروه آسان دانلود امنیت اطلاعات و فایل های خود را با محصولات Kaspersky تضمین می کند و پیشنهاد می کند تا کاربران هم این نرم افزارهای امنیتی را برگزینند.

اقدامات پیشگیرانه این نرم افزار:
- اسکن سیستم عامل و برنامه های کاربری برای میزان آسیب پذیری
- اسکن مرورگر IE و بستن آسیب پذیری های این مرورگر
- بستن لینک های مخرب سایت ها
- قابلیت شناسایی کدهای مخرب
- مانیتورینگ جهانی فایل های مخرب در این نرم افزار

قابلیت های بازیابی نرم افزار:
- این نرم افزار قابلیت نصب بروی سیستم آلوده را دارد
- قابلیت غیرفعال کردن عملکرد کلی و یا بخشی از نرم افزار
- قابلیت بازگردانی سیستم به قبل از نابودی فایل های مخرب
- امکان ساخت دیسک برای موارد ضروری

محافظت از داده ها و هویت اشخاص:
- قابلیت بستن لینک هایی که مخرب هستند
- Block کردن تمامی ابزارهای Keylogger
- کیبورد مجازی برای تایپ یوزرها و پسوردها در موارد بسیار حیاتی
- اسکن  کانکشن های و پروتوکل های امنیتی نظیر HTTPS و SSL
- Block نمودن کانکشن های Dial-up غیرمجاز
- از بین بردن فایل های مخربی که در زمان گشت و گذار در اینترنت وارد سیستم می شوند

قابلیت های فیلترینگ نرم افزار:
- قابلیت کنترل فرزندان برای ورود به سایت های خاص
- آنتی اسپم با قابلیت چک کردم Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, The Bat!, Thunderbird
- قابلیت Block کردن سایت های تبلیغاتی

دانلود بازدید : 61 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

دانلود بازدید : 57 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

دانلود بازدید : 48 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

دانلود بازدید : 30 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
نسخه 2012 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني نیست كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت آسان دانلود دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.

دانلود بازدید : 38 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

این نرم افزار یک ابزار معمولی نیست.نرم افزاری است که همه باید آن را تجربه کنند. کاربران همه باید بدانند که امنیت یعنی چه؟ همه باید امنیت واقعی را تجربه کنند.امنیت واقعی را باید در Symantec جستو جو کرد.شرکتی که شاید اصلا کاربری نباشد که نام نرم افزارهای معروف آن را به گوش خود نشنیده یا حداقل یک بار آن ها را تجربه نکرده باشد. نورتون قدیمی ترین محصول این شرکت اینقدر معروف است که حتی حالا هم که سال ها از تولید و عرضه آن می گذرد وقتی کسی نام آن را می شنود می داند که چقدر در کارش یعنی تامین امنیت فوق العاده عمل می کرده و البته حالا هم فوق العاده است. اما بحث ما در مورد نرم افزاری است که  مانند نورتون آنتی ویروس آنقدر قدیمی نیست و تنها چند سالی است که عرضه شده اما کارآیی فوق العاده اش باعث شده کاربران زیادی به سمت و سوی آن کشیده شوند.
به هیج وجه این محبوبیت را نمی توان به یک نسخه و یا به زمانی محدود خلاصه کرد. نام این نرم افزار همانطور که تا به حال هم به آن پی برده اید Norton 360 نام دارد. Norton 360 همان ابزاری است که سیستم کاربران را به صورت 360 درجه ای محافظت می کند و قرار نیست با وجود این ابزار امنیتی ویروسی به خود اجازه وارد شدن به سیستم کاربر را دهد. بسته امنیتی Norton 360 یکی از محصولاتی است که سایمانتک با ارائه آن توانست بسیار محبوب تر از قبل شود. زمانی که این بسته امنیتی عرضه گردید بسیاری آن را نمی شناختند، طولی نکشید که این ابزار به رایانه ها راه یافت. دلایل این موفقیت را باید در امکانات فوق العاده و بسیار گسترده این بسته جست وجو نمود. این ابزار در همین مدت هم برنده بسیاری از فستیوال ها شده است. در سایت های مختلف ثبت بهترین ابزارهای امنیتی نام Norton 360 به دفعات ذکر شده است. آنتی ویروسی قدرتمند، دیوار آتشی بسیار حرفه ای و متفاوت، AntiSpyware، قابلیت تهیه فایل پشتیبان و چندین و چند قابلیت دیگر از اولین مواردی بودند که در این بسته امنیتی قرار داشتندو البته در نسخه جدید هم به چشم می آیند. حدود یک سال از ارائه نسخه قبلی می گذرد و نسخه 5 تنها ساعت هاست که بر روی سایت سایمانتک قرار گرفته است و آسان دانلود با افتخار جدیدترین نسخه را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد. نسخه 5 با تغییراتی نسبتا زیاد ارائه گردیده است. اولین تغییر که حتی خود سایت سازنده هم مانند کاربران به آن اهمیت زیادی داده است کارآیی بسیار بالا با سرعت فوق العاده و عدم کاهش Performance سیستم کاربر است. قرار نیست با این ابزار سرعت سیستم حتی اندکی کاهش یابد.
امنیتی مثال زدنی مقابل هکر ها یکی دیگر ازقابلیت های جدید و اضافه شده به نرم افزار محسوب می شود. خریدهای اینترنتی ایمن تر در نسخه 5 به چشم خواهد خورد. امنیت مرورگرها بهینه تر و البته قدرتمند تر شده است. باور کنید وقتی خودم هم این مورد را دیدم تعجب کردم چراکه این نسخه هر 5 تا 15 دقیقه سیستم را چک می کند بدون این که اصلا کاربر متوجه شود. خود برنامه به صورت مخفیانه به دنبال ویروس ها خواهد بود و البته کارآیی سیستم بدون تغییر خواهد بود. Norton 360 به صورت اتوماتیک از فایل های مهم سیستم پشتیبانی خواهد گرفت تا همیشه کاربر با خیال راحت به کارهایش بپردازد. جالب است که این شرکت سایمانتک تردستی هم می کند چرا که به جای این که سرعت سیستم در هنگام بارگزاری اولیه کاهش یابد، افزایش خواهد یافت. این مورد هنگامی عملی می شود که Norton 360 ابزارهایی که در هنگام بالاآمدن سیست عامل باعث کندشدن آن می شوند تشخیص داده و از اجرای آن هاجلوگیری می کند. البته فقط ابزارهایی که ضروری نباشند و نیازی به اجرای آن ها نباشد. در آخر هم این بسته هرکاری نظیر Defrag هارد دیسک را هم انجام می دهد تا خیال کاربر از هارد دیسک و اطلاعاتش هم راحت شود. هدیه سایمانتک هم به کاربران Norton 360 پشتیبانی فوق العاده از طریق ایمیل، چت و تلفن است تنها با یک کلیک ساده. رهبر تمامی ابزارهای امنیتی  با تلاش گروه  حالا در اختیار شما قرار گرفته است. انتخاب با شماست که کدام بهترین است.

دانلود بازدید : 52 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند.  سیستم عامل ویندوز، نرم افزار فتوشاپ، اسکنرهای امنیتی، بازی ها، برنامه های ضد ویروس و .... همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد، زیرا ممکن است برای نصب مجدد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید. Product Key Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 2500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 313
  • بازدید کلی : 10,908