loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 33 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد. SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

دانلود بازدید : 59 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سیستم عامل ویندوز دارای گستردگی زیادی می باشد. به دلیل همین گستردگی کاربران غیر حرفه ای کامپیوتر در کنترل همه نقاط ویندوز دچار مشکل می شوند و انجام تنظیمات به صورت دستی برای آن ها بسیار دشوار است.تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر و ... . به این گونه اقدامات که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود ، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی وغیر حرفه ای برنمه های تحت عنوان بهینه سازی ویندوز ساخته شده اند. کاربران دیگر دچار مشکل نمی شوند زیرا تمامی تنظیمات مورد نظر را در یک برنامه خواهند یافت و دیگر دچار سردرگمی نمی شوند. نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم یکی از مشهورترین این برنامه هاست. Ashampoo WinOptimizer یکی از شناخته ترین شده ها در این زمینه است. این نرم افزار محصول شرکت نرم افزاری قدرتمند Ashampoo می باشد که این شرکت در اکثر زمینه های کامپیوتری اقدام به ساخت نرم افزارهای کاربردی می کند. نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت ashampoo با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است. این نرم افزار که نسخه جدید ان به تازگی عرضه شده است دارای سازگاری با نسخه جدید ویندوز ، یعنی ویندوز Vista نیز می باشد.

دانلود بازدید : 72 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

DAEMON Tools Pro Advancedنرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است. این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است. این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند. DAEMON Tools Pro Advanced یکی از نرم افزارهای فوق العاده مفیدی است که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت ها تا 32 درایو مجازی همزمان را بارگزاری کند. سرعت بسیار بالا از کلیدی ترین خصوصیات این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان با این محصول قدرتمند ارتباط برقرار کرد و ایمیج های موجود را در آن مدیریت کرد، این امر هم به سبب واسط گرافیکی ساده ای که برای نرم افزار طراحی شده است. نسخه جدید اين نرم افزار را آماده کرده ایم تا با دریافت آن ایمیج های خود را با این شبیه ساز بارگزاری کنید.

دانلود بازدید : 30 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار WebcamXP Pro ابزاري مفيد براي كساني است كه به وبكم و ارتباطات آنلاين تصويري خود اهميت ويژه اي مي دهند. نرم افزاري قدرتمند و نسبتا قديمي كه براي مديريت كامل وبكم ها طراحي شده است،‌ اين نرم افزار قدرتمند كه امكان ضبط خروجي وبكم را به كاربران مي دهد در بسياري از موارد مي توان به صورت امنيتي هم مورد استفاده قرار گيرد. براي مثال كاربر مي تواند در موارد خاص كه نياز به ضبط تصاوير دارد از وبكم به منظور ضبط فيلم از محلي خاص استفاده كند.
 امنيت بالايي هم براي كاربران در نظر گرفته و اجازه ورود هكرها براي هك وبكم را نمي دهد، قرار دادن فيلم به جاي تصاوير خروجي وبكم يكي از خصوصيات جالب اين نرم افزار است. يعني كاربر مي تواند به جاي تصاوير زنده خود در ارتباطات آنلاين تصاوير ضبط شده اي را قرار دهد بدون اين كه طرف مقابل متوجه اين امر شود، در حقيقت اين كار همان يك وبكم مجازي است كه حتي بدون وجود وبكم به صورت سخت افزاري هم قابل اجرا خواهد بود. استفاده آسان از نرم افزار و تمامي گزينه هاي موجود در آن، سهولت در برقراري ارتباط با وبكم و سرعت بالا در ارتباطات و همچنين سازگار با انواع وبكم ها از جمله ديگر قابليت هاي مهم اين نرم افزار به شمار مي رود. نكته پاياني هم حجم مناسب اين نرم افزار است كه در مقايسه با نرم افزارهاي مشابه اصلا قابل مقايسه نيست.

دانلود بازدید : 51 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازی بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمند Game Booster را به شما پيشنهاد مي كند.
با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد.

دانلود بازدید : 46 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان ++C  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان می باشد و یکی از قابلیتهای بسیار جالب این نرم افزار توانایی برنامه ریزی و اضافه کردن زبان جدید توسط کاربر را دارا میباشد. با استفاده از دستیار برنامه میتوانید زبان مورد نظر خود را به صورت پیشرفته شخصی سازی نمایید و تمامی سلایق و علایق خورد را در نرم افزار بگنجانید. در صورتی که شما علاقه مند به برنامه نویسی میباشد میتوانید از این نرم افزار قدرتمند به عنوان ادیتور بسیار پیشرفته و قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان برنامه نویسی است. پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی همچون ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML

دانلود بازدید : 80 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


وقت آن رسیده است که پلیری متفاوت از آن چه که تا به حال دیده اید را تجربه کنید !پلیری بسیار جالب با حجمی مناسب با قابلیت های فراوان که که می تواند مدیریت فیلم های خود را با فرمت هایی متفاوت به آن بسپارید و با خیالی آسوده به تماشا و لذت بردن از آن ها بنشینید. DVD X Player Professional نام نرم افزاری بسیار مناسب می باشد که علاوه بر نمایش فیلم ها و موزیک ها قادر است با بهترین کیفیت و کمترین فضای اشغال شده از حافظه و هارد دیسک DVD ها را هم به حرکت درآورد. استفاده آسان از نرم افزار نکته ای است که هرکاربری را مجذوب خود می کند. محیطی جذاب و متفاوت با رنگ بندی جالب همراه با امکانات متعدد می تواند هرکاربری را بر استفاده از آن وادارد. DVD X Player Professional علاوه بر این که ویدئو ها را به نمایش در می آورد از صداهای بسیار با کیفیت (Dolby&DTS) نیز به صورت کامل پشتیبانی به عمل می آورد. کاربران اغلب انتظار دارند یک نرم افزار بتواند خواسته های آنان را برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا برآورده سازد. در مورد DVD X Player Professional باید ذکر نمود که با قابلیت هایی که دارد قادر است اکثر خواسته ها را برآورده سازد. جالب است که بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت و قدرت در پخش تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری با حافظه یا رم 64 مگابایت هم می تواند کار کند. فرمت های صوتی و تصویری که DVD X Player Professional پشتیبانی می کند بسیار است از جمله معروف ترین آن ها می توان به: DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و اکثر فرمت های رایج اینترنتی اشاره نمود. قادر است تا به ضبط و ذخیره DVD ها با فرمت رایج ویدوئی MPEG2 و فرمت رایج صوتی یعنی MP3 بپردازد . ویدئو ها را به چند بخش تقسیم کند. از صحنه های فیلم عکس بگیرد. قابلیت پخش دستگاه های تصویر برداری مانند WEB Cam ها را دارد. می تواند از انواع صداها با کیفیت های متفاوت از 2 Speaker تا صدای 7 به 1 را پشتیبانی کامل به عمل آورد. قادر به نمایش اسلاید شو ها با موزیک های دلنشین آن ها است. در حقیت آنچه که از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر انتظار می رود را می توان در یک ابزار با نام DVD X Player Professional مشاهده نمود.

دانلود بازدید : 42 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


بی شک نرم افزار ACDSee Pro یکی از کامل ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت تصاویر به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا از تمامی فرمت های تصویری به طور کامل پشتیبانی می کند از محیط کاربری فوق العاده جذابی هم بهره می برد، این محیط کاربری جذاب که در نسخه جدید به شکل چشمگیری تغییر یافته و به جذاب تر شدن آن کمک کرده دسترسی کاربران را به قابلیت های مختلف نرم افزار آسان ساخته است. ویرایشگر داخلی این ابزار که از قابلیت های مناسبی برای ویرایش تصاویر بهره می برد از مهم ترین شاخصه های این محصول ACDSee نیز محسوب می شود.
ساخت اسلاید شو های حرفه ای ، طراحی سی دی های اسلاید شو ، تغییر فرمت تصاویر به یکدیگر، ارسال تصاویر به دوستان از طریق پست الکترونیک و به اشتراک گذاری آن ها از دیگر قابلیت های این ابزار به شمار می رود. شکی نیست که پلیر موجود در این نرم افزار همچنان یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود چراکه کاربر با یک نرم افزار در حقیقت چند نشانه را هدف رفته و علاوه بر مدیریت حرفه ای تصاویر، اجرای فایل های صوتی و تصویری و همچنین ویرایش تصاویر را می تواند با یک نرم افزار انجام دهد. ضمن آن که قابلیت هایی هم که در بالا به آن ها اشاره شد به این موارد اضافه خواهند شد.
از جمله مهم ترین این موارد تغییر می توان به بهینه شدن نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا و ویندوز 7 برای داشتن سرعت بالا در مرور و پردازش تصاویر اشاره نمود. محیط کاربری این نسخه هم با تغییرات زیادی رو به رو شده که می توان گفت در این دسته نرم افزارها شاید بی نظیر باشد. حالت های مختلف Manage mode ، View mode ، Process mode و Online mode دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف ACDSee Pro آسان تر خواهند ساخت. قابلیت های جدید دیگری هم اضافه شده است که می توان در طول کار با نرم افزار به تدریج با آن ها آشنایی پیدا کرد.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 493
  • بازدید کلی : 11,088