loading...
Download-ir مرکز دانلود ایرانیان
توجه

تمامی مطالب برگرفته از سایت آسان دانلود می باشد.

برای نصب برنامه ها و خارج کردن آنها از حالت زیپ باید برنامه ی Winrar را دانلود کنید.

نکته: سیستم عاملی با نامه XPro وجود ندارد. این تبیلغ توسط سایت رزبلاگ در سایت تعبیه گردیده با خرید سیستم عامل تقلبی XPro فقط پول خودرا حرام کرده اید.

ثبت نام

اگر تاکنون عضو سایت نشده اید؛ اکنون در سایت ثبت نام کنید.

مکان تبلیغات

دانلود بازدید : 87 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

HEAVY GUNNER 3D نام یک بازی سه بعدی با گرافیک قابل قبول می باشد. سلاح های سنگین پیشرفت قابل توجهی کردند. سلاح هایی که قدرت تخریب آنها باور نکردنی است. خوبی این بازی این است که این سلاح ها در اختیار ما هستند. فقط باید مهاجمینی را که از زمین و هوا حمله میکنند را نابود کنیم.

دانلود بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


هرچند نرم افزار Nero‌ را از قدیم به عنوان یک نرم افزار رایت می شناسند اما حالا شرکت Nero قدم ها را فراتر از این ها گذاشته و در هر زمینه ای دستی دارد. تولید نرم افزارهای چند رسانه ای از مهم ترین محصولاتی هستند که Nero اقدام به تولید آن ها نموده و در این میان نرم افزار کامل و غنی چند رسانه ای Nero Video توانسته با امکانات فراوانش کاربران را به سمت خود جذب کند. اجرای فایل های چند رسانه ای صوتی و تصویری ، Capture کردن فایل ها ، ساخت و مدیریت ویدئوها ، ویرایش آن ها به صورت نیمه حرفه ای و تبدیل فرمت های مختلف از جمله مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی هستند که Nero Video در خود جای داده است. واسط کاربری جذاب هم مانند دیگر محصولات این کمپانی قدرتمند از قابلیت هایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. هماهنگی با نرم افزارهای رایج ساخت ویدئو کلیپ نظیر Windows Movie Maker ، ساخت کلیپ های تصویر در تصویر جذاب ، وجود افکت های صوتی و تصویری بسیار زیبا و ده ها قابلیت دیگر در نسخه جدید Nero Video قرار داده شده اند تا کاربران بتوانند با نهایت کیفیت در زمینه های گوناگون به فعالیت بپردازند.

دانلود بازدید : 45 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Act 1 video player  نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است.

از قابلیت های آن می توان به:

- نمایش ساعت، مدت زمان پخش و اطلاعات باطری روی صفحه

- جست و جو در هنگام پخش با نوار جست و جو، اشاره به صفحه و Trackball

- تنظیم نور صفحه

- ایجاد لیست پخش

- پشتیبانی از zoom  در حد  full screen

- مرتب کردن لیست فایل ها بر اساس: اسم فایل، تاریخ، حجم و....

- جای گزینی به جای video player اصلی گوشی

- پاک کردن و تغییر نام فایل های ویدئویی

- و...

دانلود بازدید : 61 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند ؛ حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال 5 سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است.
بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید. گروه آسان دانلود امنیت اطلاعات و فایل های خود را با محصولات Kaspersky تضمین می کند و پیشنهاد می کند تا کاربران هم این نرم افزارهای امنیتی را برگزینند.

اقدامات پیشگیرانه این نرم افزار:
- اسکن سیستم عامل و برنامه های کاربری برای میزان آسیب پذیری
- اسکن مرورگر IE و بستن آسیب پذیری های این مرورگر
- بستن لینک های مخرب سایت ها
- قابلیت شناسایی کدهای مخرب
- مانیتورینگ جهانی فایل های مخرب در این نرم افزار

قابلیت های بازیابی نرم افزار:
- این نرم افزار قابلیت نصب بروی سیستم آلوده را دارد
- قابلیت غیرفعال کردن عملکرد کلی و یا بخشی از نرم افزار
- قابلیت بازگردانی سیستم به قبل از نابودی فایل های مخرب
- امکان ساخت دیسک برای موارد ضروری

محافظت از داده ها و هویت اشخاص:
- قابلیت بستن لینک هایی که مخرب هستند
- Block کردن تمامی ابزارهای Keylogger
- کیبورد مجازی برای تایپ یوزرها و پسوردها در موارد بسیار حیاتی
- اسکن  کانکشن های و پروتوکل های امنیتی نظیر HTTPS و SSL
- Block نمودن کانکشن های Dial-up غیرمجاز
- از بین بردن فایل های مخربی که در زمان گشت و گذار در اینترنت وارد سیستم می شوند

قابلیت های فیلترینگ نرم افزار:
- قابلیت کنترل فرزندان برای ورود به سایت های خاص
- آنتی اسپم با قابلیت چک کردم Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, The Bat!, Thunderbird
- قابلیت Block کردن سایت های تبلیغاتی

دانلود بازدید : 42 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته جای گرفته اند. استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero Video: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند.

دانلود بازدید : 113 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

دانلود بازدید : 46 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مکان تبلیغات

     

    آمار دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 300
  • بازدید کلی : 10,895